Løvinna82 Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg og ei venninne har hatt samme sykluser mange mnd før vi ble gravide. Hun har ligget en dag foran meg hele tiden. Vi ble gravide samtidig (slå den!), og hun hadde mens termin 17 april, og jeg 18 april. I dag fødte hun, den 17 april. Da bør det seriøst være min tur i morgen, eller hva???hehe Hun ble jo flytta på UL termin til 22 april, jeg fikk samme som min mens termin på ul. Så teknisk sett har hun jo sneket i køen også!!! Isj, jeg vil føde NÅÅÅÅ!!!!!! Sender fødestøv til alle som venter, og håper å få litt tilbake!
Kristin-87 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Hvordan går det med deg? tegn på noe enda?
Tøvsjura Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Jeg venter like mye som deg, Løvinna82! Har termin i morgen, 18 etter å ha blitt skøvet 1 dag tilbake ved rutineultralyd (hadde menstermin 17) og her skjer det lite! Er 3.gangs da og har født mine 2 første 4 og 6 dager før termin så hva er liksom oddsen for å gå til termin/over termin denne gangen??! Blir sprø av denne ventingen snart, jeg og da særlig fordi de gravide jeg kjenner til også har sneket i køen og født før meg! Buhu ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå