Gå til innhold

han nekter å hente mat....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skulle hente noe mat fra en restaurant idag som vi skulle spise hjemme...men han nekter nå å hente, mener jeg kan kjøre(nettopp kjørt opp og har angst for å kjøre),skikkelig drittver er det også...:(

dust:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i å hent det da, og lag bare noe til deg selv å spise så skal du nok se at han henter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud! Kanskje han prøver å få deg bak rattet!?

 

Hva i helvete skulle du med sertifikat hvis du ikke skal kjøre?

 

Og hvordan tror du at du skal bli en god sjåfør, hvis du ikke bruker bilen?

 

Jeezez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt HI.

Jeg var så pisseredd etter å ha bestått, at på min første kjøretur etter at jeg hadde fått sertifikatet,så måtte jeg ihvertfall ha med meg en person til i bilen, som hadde lappen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag er jo ein fin dag å øve seg på å køyre, sidan det er rolegare trafikk enn ellers. Dei fleste synes det er skummelt å byrje å køyre på eigahand etter å ha teke lappen, men når ein hoppar i det og får litt trening, så vert det etter kvart kjekt. Ei veninne ga etter for angsten, og har ikkje køyrt bil sidan ho brukte tusenvis av kroner på å ta lappen for 10 år sidan. heilt bortkasta.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag ettermiddag er ei super tid å ut å trene på å kjøre. Sleng deg ut i det, jo før jo heller. Det blir faktisk verre og verre jo lengre tid du lar det gå før du setter i gang med kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...