Gå til innhold

han nekter å hente mat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hente noe mat fra en restaurant idag som vi skulle spise hjemme...men han nekter nå å hente, mener jeg kan kjøre(nettopp kjørt opp og har angst for å kjøre),skikkelig drittver er det også...:(

dust:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et hormonellt innlegg! Vedder på at du snart skal føde

Skrevet

Drit i å hent det da, og lag bare noe til deg selv å spise så skal du nok se at han henter det.

Skrevet

Men herregud! Kanskje han prøver å få deg bak rattet!?

Hva i helvete skulle du med sertifikat hvis du ikke skal kjøre?

Og hvordan tror du at du skal bli en god sjåfør, hvis du ikke bruker bilen?

Jeezez...

Skrevet

Jeezez ja!:P Er det ikke kjempe morsomt å ut å kjøre når du først har kjørt opp ?

Skrevet

Skjønner deg godt HI.

Jeg var så pisseredd etter å ha bestått, at på min første kjøretur etter at jeg hadde fått sertifikatet,så måtte jeg ihvertfall ha med meg en person til i bilen, som hadde lappen:-)

Skrevet

Søndag er jo ein fin dag å øve seg på å køyre, sidan det er rolegare trafikk enn ellers. Dei fleste synes det er skummelt å byrje å køyre på eigahand etter å ha teke lappen, men når ein hoppar i det og får litt trening, så vert det etter kvart kjekt. Ei veninne ga etter for angsten, og har ikkje køyrt bil sidan ho brukte tusenvis av kroner på å ta lappen for 10 år sidan. heilt bortkasta.

Skrevet

Søndag ettermiddag er ei super tid å ut å trene på å kjøre. Sleng deg ut i det, jo før jo heller. Det blir faktisk verre og verre jo lengre tid du lar det gå før du setter i gang med kjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...