Gå til innhold

Er jeg urimelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne helgen skulle være familiehelg. Idag spurte samboer om han kunne hjelpe en kamerat mens sønnen vår sov, det sa jeg ja til, og ble enig om at han skulle være hjemme igjen maks 30 min etter at sønnen vår står opp. Så viser det seg nå at det de holder på med kommer til å ta mye lenger tid, og han er ikke hjemme før 1,5 time-2 timer etter at sønnen vår står opp. Da forsvinner hele dagen syns jeg da, han legger seg igjen kl. 18. Vi som skulle grille og kose oss.. :/

Så sier samboer da: "Jeg får bare slutte og finne på ting jeg og bli hjemme hele tiden"

 

Grr.. Jeg syns jeg er alene med sønnen vår HELE TIDEN. Jeg er så lei!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke du også finne på noe med venner etterpå og så får han litt alene tid med ungen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du på forhånd fortalt om dine ønsker?

 

Kommunikasjon er viktig.

 

OG, vet ikke om det gjelder deg,men lar du pappaen slippe til og ta ansvaret for ting vedr barnet og ikke blander deg opp i om han gjør det på en annen måte en deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok kanskje ikke kommunisert hvor viktig helgen var for meg. Får ta en prat med han ikveld..

 

Pleier ikke å blande meg så mye nei, er vel mer det at jeg må si til han når han må hjelpe til hvis ikke faller han bort i pc/tv uten å ense om jeg trenger hjelp med gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...