Gå til innhold

Hjelp! Hjulene på EW Sky´en er konstant punkterte!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin om et par uker, og tenkte selvfølgelig å bruke min EasyWalker Sky 2007 mod. til denne babyen også.

Men hjulene "lekker" luft hele tiden, og det må nok være noe feil med ventilene eller luftslangen inni. Synes det er rart at alle tre hjulene har samme problemet (forhjulet er verst).

Problemet begynte allerede etter den hadde vært i bruk i ca 6 mnd, men pumpet dem opp jevnlig. Nå siver luften ut nesten med én gang.

Super irriterende!!!

 

Hvordan bør jeg få fikset dette? Ta de med til verksted eller bestille nye hjul?

Noen med gode råd eller lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hadde jeg reklamert på/ fått en service på.

Uansett så har de jo service på vogner på utstyrsbutikkene, akkurat som de tar service på sykklene på g-sport feks..

Jeg har alltid vognen inn på "vår service", da smører de hjul, går over skruer ol som jeg ber om. Er heller ikke dyrt.

(Bruker simo barnevognservice butikkene som de har i bergen)

men regner med flere av utstyrsbutikkene har dette. Har selv en emmaljunga.)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

Lurer på om den er for gammel for reklamasjon ettersom den er fra 2007 (og siden vi kjøpte den i Sverige -Happyland-, som ligger langt unna der vi bor nå, så ble det aldri gjort noe med.) men skal sjekke dette.

Nå skal jeg faktisk tilbake til de trakter i begynnelsen av mai .. hmm.. jeg ringer dem og hører.

Heldigvis blir det en Emmaljungavogn som hovedvogn til lilleknøtt, men fint å ha EW til butikk, raske turer, reise osv. Og bittert å ha en fin vogn som ikke funker som den skal.

 

Skal uansett forhøre meg litt rundt på utstyrsbutikkene. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...