Gå til innhold

Reise i ca tilsammen 10 timer med baby 10 mnd?


mamma til lillingen

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å reise langt med baby på rundt 10 mnd? Har lyst å bestille flybilletter til meg og jenta mi til høsten. Blir da å reise i først 2 timer, usikker ventetid, så 1,5 t med fly, vente i 2 timer, 4 timer fly. Det er jo ikke så lenge av gangen i fly, men vil jo være på farten en mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nok veldig bra! Jeg har reist veldig mye med min, gruer meg alltid litt på forhånd, men så går det alltid veldig fint år vi setter i gang! Min er 9 måneder nå, vi har reist på seks turer med fly tur/retur allerede, med mellomlandinger og venting. Og med båt og tog og bil på andre turer. Og i morgen skal vi ut og fly igjen:) Det er mye nytt å se på når vi reiser, og da blir han ofte trøtt og sovner i fanget mitt på flyet, selv om han er veldig urolig av seg, og aldri finner på å sove i fanget mitt ellers!

 

Jeg reiser alene med ham, så har ikke hjelp eller avlastning heller, det går så fint så!

 

Ville absolutt ha kastet meg ut i det om jeg var deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikket fint, men sørg for et par ting

En god bæresele så du slipper å bære på barnet i tilegg til alt annet

Sørg for å ha klar kontaktadresse på deg og barnet hvis det skulle skje deg noe.

 

Når det er sagt: Jeg ville ikke reist alene med et hjelpeløst barn med mindre det var til et sted hvor jeg hadde venner/familie eller om det var charter med tanke på at det kan skje meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...