Gå til innhold

Når legger 10-åringer seg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bare lurer,naboens gutt må være i seng halv 8 på ukedagene...

det er jo da fireåringen min legger seg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klokken 8, kanskje halv 9 i helgene om sommeren.. jeg syns heller 4 åringen din legger seg veldig sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men synes det var litt tidlig.

Synes ikke 4åringen legger seg sent.

Min jente på snart 3 legger seg 7 halv 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 11.15.

 

Ca 21.00 til 21.30 på hverdager og 23.30 til 24.00 i helgene.

Barna i gata er ute til 20.30-21.00 på hverdager. Og 21.00-22.00 i helgene. Dette er på lyse årtiden. Ca 1 time tidligere inn på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kanskje ikke "lov" å svare enda, siden min eldste blir ikke 10 før i august!

 

Men han må i seng til kl. 21 på hverdagene, i helgene prøver jeg å få han i seng til kl. 22! Ikke så stor forskjell på ukedag og hverdag, men grunnen er at han ikke sover lenge om morgenen i helgene! Vi driver å bygger hus, så akkurat nå deler alle 3 ungene rom! Så da våkner eldstemann stort sett ALLTID av midtersten! Så kanskje vi endrer litt på det når vi kommer oss i hus! Men jeg syns jo det er litt deilig å ha litt kveld i fred og ro i helgene også, da har jo vi voksne lyst å se en film,æ eller et tv program osv. å det er ikke alle filmer som passer for små gutter/jenter på 10 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20.30 i ukedagene og 22.30 i helger hvor vi ikke må tidlig opp. H*n er avhengig av 11 timer søvn for å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...