Gå til innhold

: )


Millamor - 77

Anbefalte innlegg

Første innlegg;)

Jeg har en jente på 6 år og en gutt født 13 Mars.

Hvordan går det med dere andre mars- mammaer?. Synes ting begynner å fungere litt bedre nå, som han snart er 5 uker. Men har vært mye amme slit, mye barseltårer osv. Så nå får han flaske. Og da er alt så mye bedre.

 

Fint med en side der man kan spørre andre, med babyer på samme alder. Så nå må vi bare få den litt aktiv:)

God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kjekt med dette forumet!! :)

Jeg fikk en jente 25. mars og hun er min første. Hun er blid og fornøyd og vi koser oss masse!

Jeg har slitt med amming og dårlige melkeganger så det går i mme på flaske her også. Jeg ammer kanskje 1-2 ganger om dagen...

Hvor mye spiser din pr måltid?

 

Og forresten så synes jeg har tiden går skremmende fort!!!

 

God påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

synes tiden har gått veldig fort...har ei datter på 2 1/2 år og ei jente født 16 mars.

hun hadde det travelt med å komme,å kom 5 uker før termin...så ble litt ekstra tid på sykehus,men nå er vi hjemme å koser oss å lillemor vokser og trives :)

 

hun er en herlig jente som sover for det meste,begynt å bli litt mer våken å tar kontakt med oss :) plages med litt luft og knip,men heldigvis ikke så altfor plaget!!

 

God påske til deg å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia har fløye fort her å, har en sønn på 4 1/2 år og fødte en sønn til 23.mars :) Amminga ble det aldri no av pga stress på føden og veldig lite brystmelk, så mme'er og pumper litt.

 

Får nyte påsken og sola mens man venter på at unga blir bittelitt eldre *skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, han drikker 100-120ml. Men startet i dag med å blande 150ml, da han har drukket de siste flaskene på 120ml helt opp. Kan variere veldig hvor mye han drikker. Men han vil ha mat 2- 3 time. Han drikker Nan Ha1 da han sliter litt med mageknip. Hva får din? Lurer på om andre mme metter lenger, om det er forskjellig?

Ja tiden går veldig fort. Mitt lille gull smelter mamma- hjertet med stooore smil, er så deillig når man får kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte spiser deres små på natten? Her er det ca rundt 01 så ca rundt 03 Da er han gjerne veldig våken..... så igjen 05 eller 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår kjære S kom et par dager etter menstermin og et par dager før ultralydtermin, den 16 mars. Hun har vært herlig og snill mesteparten av tiden, men vi har slitt veldig med ammeproblemer siden dag 1. Hun trenger ammeskjold for å ta puppen, men heldigvis var jeg flink å pumpet på sykehuset til vi fant ut av denne metoden, og det virker som om jeg har godt med melk til henne på tross av alle skumle advarsler om skjoldene.

 

Hjemme har hun begynt å finne seg en rytme, men var faktisk flinkere å sove på natten rundt 2 uker gammel enn nå. Men vi kan ikke klage, hun har begynt å ta ordentlig kontakt med oss og smiler verdens vakreste smil når hun er i godhumøret sitt. Fine ungen min. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente får 105 ml nå, men skal øke opp til 110 ml i dag. Hun spiser godt så det blir nok ingen problem. Maten blir servert hver tredje- fjerde time. Våkner en gang på natten og får mat.

De første dagene måtte jeg vekke henne hver tredje time på natten og det var ikke kjekt for noen av oss så slipper heldigvis det nå. Men vekker henne på dagtid siden helsesøster anbefalte det.

Hun drikker forresten Nan1 og har ikke mye knip heldigvis!

 

Her har de første smilene begynt å komme og hjertet mitt smelter absolutt hver gang! Livet er fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...