Gå til innhold

Du gjør en utrolig god jobb, og vi er veldig fornøyde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det eneste vi syns er litt dumt er at du har litt høyt fravær.

 

Sa sjefen min på personalsamtale. Jeg går på årsvikariat og har søkt om forlenging.

 

Jeg har tatt ut 11 sykt barn dager og ingen dager på meg selv (Selv om jeg var syk med lungebetennelse i vinter). i løpet av det siste året. 8 av syktbarndagene var innleggelse på sykehus. Har to barn der den ene er alvorlig kronisk syk.

 

Til sammenligning har mannen min tatt ut 20 syktbarn dager + to uker perm. Og vi har benyttet oss av familie som barnepass ved sykt barn sikkert 40 ganger (+/-)

 

Ble så lei meg da han sa det, og er så redd for at det skal spille inn på om jeg får fortsette eller ikke. Vi har hatt et utrolig tøft år mtp sykdommen til gutten, og jeg har strekt meg myyyye lenger enn jeg er komfortabel med mtp å la andre passe ham når han er veldig syk.

 

Føler jeg har gjort absolutt det jeg har kunnet sett på som forsvarlig (dvs. at det hadde vært direkte uforsvarlig å ikke være der for ham de 11 dagene)

 

Vet ikke hva jeg egentlig vil med innlegget. Noen synspunkt kanskje.

 

Til sammenligning har mannen min tatt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det var unødvendig sagt. I stedet kunne han/hun ha sagt: vi vet du er en del borte, og vi vet også hvorfor. Du har en krevende situasjon for tida, og det er veldig flott å se at du likevel kan gjøre en så god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager er jo ikke så mye.

 

har hatt hittil mye mere fravær men da pga enorme graviditet-plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...