Gå til innhold

Når man leier leilighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde man helst holde opp med husarbeid som bråker, sånn som støvsuging og klesvasking, på søndager og andre røde dager? Av respekt for at eieren kanskje vil ha hviledagen hellig og alt det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ness, bare man ikke tar det tidlig på morgen :)

Skrevet

Jeg leier ut - helt greit bare det ikke skjer på natta....

Og leieboeren og jeg er enige om at etter de minstes leggetid (ca 19) så holder vi sånn ca ro i huset. (DVS ikke helt tyst, men ikke nødvendig å bråke)

 

OG så er jeg faktisk mot å henge ut klesvaska akkurat i kirketiden... (selv om jeg ikke akkurat løper ned kirken selv)

Skrevet

Med mindre utleieren din er veldig kristen ville jeg ikke tenkt så mye på dette med å holde hviledagen hellig.

Vi leier ut leilighet selv og jeg blåser i når leieboer vasker klær og støvsuger.

Skrevet

Vi leier, men utleier bor ikke i samme hus.. (det er vel slike situasjoner du snakker om HI?).

 

Vi gjør husarbeid når som helst. ER ikke kristen og bryr meg lite om kirketid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...