Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 krangel, krangel, krangel... hverkveld!!!! Er mine foreldre som krangler.. er hos de i påska og de krangler.. HELETIDEN!!! Nesten så jeg sier det skal holde "snabla" Arg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 DO IT! Si at så lenge du er der i påsken angår dette deg. Si at du hadde håpet på å kunne slappe av i påsken, og at det var en del av grunnen til hvorfor du ville være hos dem. Og om de hadde tenkt å fortsette, for i såfall så drar du hjem igjen. Du kan også flette inn at du blir både såret og lei deg når de holder på slik?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Jeg hadde ringt å avlyst påskebesøket. Til grunn ville jeg ha sagt at jeg gjerne vil se dem, men ikke har overskudd til å høre på krangling. Det er sannheten, best den kommer frem!
TrueHæppiness Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Jeg tror jeg hadde bedt dem være så snill å la være å krangle nå når vi var alle sammen..ening med 09:32. Forstår at du synes det er kjipt. Lykke til og god påske!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå