Gå til innhold

Er så lei av krangling..


Anbefalte innlegg

Skrevet

krangel, krangel, krangel... hverkveld!!!!

 

Er mine foreldre som krangler.. er hos de i påska og de krangler.. HELETIDEN!!!

 

Nesten så jeg sier det skal holde "snabla"

 

Arg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DO IT! :)

 

Si at så lenge du er der i påsken angår dette deg. Si at du hadde håpet på å kunne slappe av i påsken, og at det var en del av grunnen til hvorfor du ville være hos dem. Og om de hadde tenkt å fortsette, for i såfall så drar du hjem igjen. Du kan også flette inn at du blir både såret og lei deg når de holder på slik?

Skrevet

Jeg hadde ringt å avlyst påskebesøket. Til grunn ville jeg ha sagt at jeg gjerne vil se dem, men ikke har overskudd til å høre på krangling. Det er sannheten, best den kommer frem!

 

 

Skrevet

Jeg tror jeg hadde bedt dem være så snill å la være å krangle nå når vi var alle sammen..ening med 09:32.

Forstår at du synes det er kjipt.

 

Lykke til og god påske!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...