Gå til innhold

Noen flere som er i ca pp 5-6 og som har unaturlig liten tolmodighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor vi stresser, tenk på de som har prøvd i flere år!

Men likevel påvirker dette hverdagen min så mye at jeg ikke klarer å leve et normalt liv. Jeg kan jo ikke være normal!

 

Noen flere som opplever det på samme måten?

 

Regner med å få litt kjeft på at jeg har ingenting å klage på, og det setter jeg pris på, trenger å høre det.... jeg trenger å skjerpe meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg er bare i 2pp.. og utålmodig som fy;) Men prøvde i 1,5 år før jeg fikk førstemann, så det er sikkert derfor jeg er litt redd for at jeg må gå igjennom det på nytt.

 

Så du får "dessverre" ikke noe kjeft fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planlagt dette i 3-4 år... så er kanskje derfor jeg er så utolmodig ja... det kan ofte være andre årsaker bak, skjønner du har traumer fra sist gang, disse PP kan virkelig være en utfordring for oss selv og forholdet....

1,5 år?? Nei det kan ikke skje igjen ;) Masse lykke til! Hvor i syklusen er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har planlagt det så lenge, så skjønner jeg godt at du er utålmodig!

Jeg er noen dager over ikm.. uten mens og med negativ test. Skjønner ingenting her jeg sitter, fordi mensen er aldri forsinket. Så kanskje det er mitt håp som gjør den forsinket;)

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet, du kan jo være gravid! Skal du teste igjen eller bare vente litt til på tanta?

 

Jeg har ikm i dag, ingen tante, spottet bittelitt i dag. Tok en CB men tror du ikke den dusten ikke fungerte, ikke en gang kontrollstreken kom opp.. lite frustrerende! Så nå sitter jeg her da og river meg i håret..... hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det gjorde den ikke på min test heller. Kjøpte en dobbelpakke, og ingen av dem funket. Ble skikkelig frustert, så tok med meg de brukte testene tilbake til apoteket.. hehe! Og da fikk jeg to tester av et annet merke.... som var negative!

 

Jeg kommer til å teste hver morgen frem til den kommer. Har hatt mensmurringer siden torsdag morgen (får ALLTID mensen før lunsj den torsdagen), men fortsatt ingenting. Men ettersom testene var negative, så har jeg mistet håpet denne gangen.

 

Men kanskje det er din tur nå.... skaff deg en test til du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var også en test fra en dobbeltpakke... og jeg har jo den andre igjen... men jeg hadde spart opp hele dagen, så jeg må nok vente til i morgen tidlig med å teste igjen hehe... fungerer ikke den så blir jeg sinna, kjøpte de i sverige så får lissom ikke bare levert tilbake heller :P

 

Negativ test betyr ikke nødvendigvis ikke gravid heldigvis. Tok du den sent på dagen? Skal krysse fingrene for deg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel kanskje litt vel ivrig hvis man drar tilbake til Sverige ja;)

Tok med morgenurinen, men hadde tydeligvis ingenting å si.

 

Lykke til med testen i morgen, så håper jeg vi treffes på 1.trimester snart;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...