Gå til innhold

Barn og mat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva kunne DU tenkt deg å spise til middag (uten at du måtte lage det selv), og hva kunne barna/barnet tenkt seg å spise, og hva er det du faktisk spiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når mannen lager maten er det: blodige, deilige biffer, for eksempel. Eller ovnsbakte kyllingfileter. Eller gryteretter av lam og fløtesaus. Eller vårruller. Eller chili com carne, en sterk til de voksne, mild til de små. Eller ovnsstekte torskefileter... Og det er vel det jeg kunne tenke meg å spise.

 

Hvis jeg lager maten er det fiskeboller i hvit saus, spaghetti med kjøttsaus, fiskepinner med tomatbønner.... Og det er vel det barna ville be om, hvis jeg spurte hva de kunne tenke seg å spise.

 

Jeg overdriver kanskje litt, jeg er i stand til å lage noe mer spennende også. Men han lager mye bedre mat enn jeg. Og ungene spiser det, vi og barna spiser det samme stort sett! Biff også! (Men til 3-åringen strimler vi den litt opp, da)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser omtrent det samme. Ungene vil noen ganger ha sushi. Det takler ikke jeg. Ellers kommer jeg ikke på noe som vi er voldsomt uenige i om er godt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...