Gå til innhold

Halsbrann..nam!


Vermilion

Anbefalte innlegg

..æsj..ja, jeg skal jo egentlig ikke klage, har ingen andre sv.sk.plager nå, men akkurat denne halsbrannen som kommer når man skal legge seg er fryktelig irriterende. Bruker litt samarin for det skal visstnok være trygt, men hjelper ikke noe særlig i lengden..noen med gode tips/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har blitt godt kjent med halsbrannen jeg også ja:P.. jeg bruker gaviscon når det er som værst, men det smaker pyton, så har faktisk funnet ut at lovehearts hjelper ganske godt, tygger dem fort så det skummer i munnen, og så svelger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det ja! Her går det i lovehearts og link :) Gaviscon trengte eg ikkje før dei 10 siste vekene i forrfie svangerskap, håpa eg kan klare meg uten like lenge dinna gangen og, for fy det er ekkelt!! Men veldig effektivt då!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Gaviscon smaker ekkelt ja, har ikke prøvd det enda, men tror dagen nærmer seg, hehe..satser på at effekten varer litt lenger enn Samarin? Føles som om det varer i 2-3 minutter bare..men det er jo selvfølgelig verst på natta og da blir man jo ekstra oppmerksom på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...