Gå til innhold

Hvor går grensen? Ang fest og bråk i leil. over!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huseieren og kona er bortreist... datteren på 20 har fest!

Ok det, musikken bryr meg fint lite og ungene sover igjennom det.. Men de hopper inne med sko, veldig høye stemmer... "tryner" rundt der oppe... og det dunker og smeller i ett kjør. Har sendt smser til henne, og spurt om de kan dempe seg litt? Men får ikke svar...

Prøvd å ringe, men ikke svar... de lukker heller ikke opp om jeg banker på.

 

Ønsker kun slutt på dunkingen i gulvet... spesielt rett over babyens soverom... Og skriking...

 

Musikk og "normalt støy" er ok...

 

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De danser vel? Dunk HARDT på døra, åpne den og rop hallo til de hører du er der, så du får kontakt med dem. Forklar rolig at du nødig vil avbryte festen, men det forutsetter at de slutter å danse/trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom de fleste vet at det skal være normalt stille etter klokken 23, så ringer du politiet. Si at du har forsøkt å få kontakt med dem flere ganger, men at det ikke går. Spør om de tilfeldigvis har en patrulje i nærheten som kan stikke innom hvis de har en ledig stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, "normalt støy", med det mente jeg normalt til ungdomsfest å være... Men å hoppe opp å ned inne med sko, det plager mine små som prøver å sove noe helt vanvittig... har lite lyst til å sitte med 2 som gråter og våkner i mange mange timer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ungene dine sover gjennom det ville jeg latt de feste videre.

 

Hvis ungene derimot våkner ville jeg gått opp og ringt på igjen, evt åpnet døra og gått inn. Sagt at det selvsagt er i orden at de fester, men be de om å dempe seg siden de vekker barna. Mest sannsynlig tenker de ikke over det, vet i alle fall jeg ikke tenkte mye på naboer da jeg var så ung og på fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...