Gå til innhold

Jeg angrer :((((


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

På at jeg skal ha 20 unger i bursdagsselskap her i morgen ..

 

Jeg er dødssliten og har masse mer jeg må ordne ...

 

Hvorfor var jeg så dum at jeg inviterte 20 unger til selskap ?

 

I dag har jeg vasket hele 1 etg , bakt 40 boller , blåst opp masse ballonger, lagd gele, ryddet bort alt av vintersko , klær, handlet inn til selskapet , lagd 40 gotteposer , ryddet på verandaen .

 

Men enda må jeg gå over kjøkkenet , bake borgkake, vaske badet , dekke bord ,vaske trappa , dusje , vaske rommet til bursdagsbarnet ...

 

Åååå, sutre ,sutre .

Hjelper ikke at jeg er 6 mnd på vei og magen bare er i veien ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La far til barna ta seg av husvaskingen, så kan du kose deg på kjøkkenet å slippe å tenke på alt det andre du må gjøre!!

 

Kos dere med bursdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Hehe, må si at jeg ikke gleder meg til vesla sitt første bursdagsselskap nei;)

Men tror faktisk at vi kommer til å gå for en mer "lettvint" løsning som kan foregå utenfor huset... slik at jeg slipper all ryddingen!

 

Lykke til i morgen, og gled deg til roen som senker seg i huset når det er ferdig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente 20 gotteposer . He he . Litt trøtt .

 

Mannen i huset ligger syk ,men har vært ute med bursdagsbarnet i hele dag , selv om har burde ha ligget i sengen , så kan ikke klage på han <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaske badet og trappa- det kan du fint la vær:) Vask litt på rommet, støvsug. Nå vet ikke jeg om du har en mann som er hjemme, men må du virkelig gjøre alt dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tenkte jeg også pashala:p

 

 

Men, ja, hi, jeg skal til pers med barneselskap (riktignok 14 og ikke 20) og gruer meg allerede.

 

Får bare trøste seg med at ungen sikker kommer til å kose seg glugg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte gjort nesten det samme selv om du bare hadde invitert 5 unger. Det er ikke mye tid spart på bare å lage 10 boller i stedenfor 40 eller å lage en liten borgkake i stedenfor en stor. Ikke ta ryddingen og vaskingen så nøye. Det legger de ikke mye merke til uansett. Det blir sikkert morro i morgen. Vi har hat tilsvarende og fler her mange ganger. Det er altid morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå over kjøkkenet, bak kaka, dekk bordet og ta deg en dusj. Og så tar du en våt klut i handa og tar de kaninene du ser. Vaske kan du gjøre etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i heiteste vaske hele huset før bursdagselskap?? Det skjønner jeg ikke. Vask etter selskapet istedet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsug i stedet for å vaske, kjøp kaken i stedet for å bake, klistre på deg et stort smil og vit at dagen går sin gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke bare bursdagen ute?

 

Bakingen osv slipper man ikke unna, men restengår jo da som en (ute)lek.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det kunne vært meg. Får av og til innslag av superpisitivitet og tar på meg alt for mye.

Kan plutselig se oppe i hodet mitt at det hadde vært hyggelig å invitere de, og de og de.

Og når dagen kommer så angrer jeg og stresser ræva av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...