Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi, jeg og kjæresten min spiser god middag legger barn og slapper av på sofan etterpå.. Så går det en liten time eler to så sier han; jeg skal være sjåfør etterpå. Okei, greit det..

 

Han skal kjøre noen frem, så kommer han hjem og hente de for å kjøre ut på byen med de seinere.

 

Han drar og jeg får mld; du trenger ikke vente oppe, dette blir seint... Plutselig helomvending?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingenting jeg... Er dette greit eller ugreie? Er jeg teit om jeg synes dette er rart..?

 

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke/tør ikke mase... Ganske nytt forhold dette.. Nettopp kommet ut av skapet som kjærester skulle jeg til å si:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i hvordan hvordan det er å være i et forhold hvor sånt kan skje jeg.

Jeg mener, dere har barn sammen, også stikker typen av sånn midt på kvelden, uten at dette er avklart? Uten noen nærmere forklaring?

Merkelig. Kunne aldri ha skjedd her i huset med noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han følte vel at han hadde gitt deg "nok service" den kvelden, og ble kanskje overtalt til å bli med ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke engang TØR å spørre ham om dette, så sier du jo indirekte at dette er en ok måte å gjøre ting på. Da kan du ikke klage senere i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja jeg veit jeg er dust.. Får vel si hva jeg mener om saken når han kommer hjem "en gang etter stengetid på byen" da folka han er sjåfør på skal hjem sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke har barn sammen, så er det helt greit. Da er han fri som fuglen. Han kan feste så mye han bare vil, og han har ikke andre forpliktelser enn i forhold til deg. Og det er helt greit å gjøre sånt i forhold til deg. Det er ikke greit å gjøre sånt om man skal ta seg av barna dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart han er.. Men skal han ikke få litt pukkel for å plutselig bare bestemme seg for sånt..? Kunne sagt fra litt tidligere..? Eller lar jeg det bare gå..? Mest sannsynlig det ja.:) jeg er dust, jeg veit.. Greit å få høre litt fornuft her inne også innimellom:p takk!:)

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor reagerer du på det? Han er jo en voksen mann, og tenker nok at han ikke trenger tillatelse av deg for å bli sen.

Er det noe spesiell grunn til at du ikke synes det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig tenker jeg t det bunner i at jeg blei veldig paff når han plutselig skulle det nå jeg ikke adde hør noe om det og hadde sett for meg lørdagskvelden med oss to:) jeg får nok kveilen her ja, jeg hadde garantert svart det samme som dere hadde det ikke vært jeg som er hi her:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo sent på kvelden han reiste ut, var det ikke? Er det ikke naturlig å legge seg relativt tidlig når man skal opp med barn? Da gjør det vel ikke noe om han er ute, du skal jo bare sove uansett. Med mindre dere hadde tenkt å sitte oppe til langt på natt, da :-)

Jeg hadde ikke stresset noe med dette var jeg deg, bare la det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var jeg furt. Det er jeg ikke nå, og for første gang her inne har jeg fått fine svar! Ikke noe spydigheter! Takk for svar damer!! Tusen takk! Nå går jeg og legger meg, uten noe furt:) noen ganger trengs det dib damer for å trekke opp i øra litt:)) natta! Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... er det ikke normalt å si fra til kjæresten sin om man har tenkt til å dra ut på kvelden? Greit at han er "fri som fuglen", men når man er sammen så skal man gjerne forholde seg til partneren sin også! Synes det han gjorde var rimelig frekt.

 

Samboeren min gjorde sånn i starten av forholdet som din driver nå. Han var på besøk hos meg, jeg hadde planlagt og sett for meg en kveld sammen med ham og derfor ikke lagt andre planer. Plutselig kunne en kompis ringe og han var long gone for å spille poker eller noe.

Jeg ga etter hvert klar beskjed om at mitt hjem ikke var noen varmestue hvor han kunne være når han ikke hadde noe bedre å drive med, og at når vi hadde planer sammen, så forventet jeg å vite det om han hadde andre planer samme kveld slik at jeg evt kunne omprioritere jeg også.

Siden gjorde han nettopp dette, og det har fungert helt glimrende.

 

For min del handler dette om respekt for den andre. Kunne aldri falt meg inn å for eksempel komme til ei venninne en kveld, for så å bare stikke av igjen for å gjøre noe annet. Man forventer liksom at man skal tilbringe kvelden med denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...