Gå til innhold

Flere som har følt at humøret har fått en knekk ved bruk av nuvaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Satte inn ringen for første gang på tirsdag.

Men føler at humøret bare har blitt verre og verre.. Skikkelig irritert på kjæresten min som ikke irriterer meg nevneverdig egentlig. Å jeg har plutselig ikke særlig lyst på sex.

 

Jeg har sjeldent humørsvingninger, å har som regel lyst på sex. Men nå bare frister det lite...

 

Har ikke reagert på p- piller tidligere.

 

Noen som har slik erfaring fra p- ring? Blir det bedre eller måtte dere slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var faktisk hos legen med mistanke om depresjon. Alt var svart, følte meg helt jævlig. Han foreslo at jeg først skulle ta ut nuvaringen for å se om det kunne være den jeg reagerte på. Få dager etter at jeg hadde tatt den ut var det som om noen trakk opp en rullgardin og alt liksom ble "lyst" igjen.

Siden har jeg ikke tilført kroppen hormoner, og kommer aldri til å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte slutte på nuvaring da samboeren min syns det var umulig å leve med meg etter at jeg begynte på nuvaring.

Venner av meg kommenterte at jeg var så sur å gretten, å en venn som viste om nuvaringen ba meg om å ta den ut for jeg rett og slett et h*****te å være i nærheten av!

Forandret meg ganske kjapt tilbake til mitt gamle jeg når jeg sluttet å bruke den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Ekkelt at prevensjon kan gjøre slikt.. Men godt det bare var den da!

 

Jeg føler ikke som det, enda. Men jeg kjenner meg ikke helt igjen i hvordan jeg reagere på ting. Så jeg er bevisst på det, men jeg klarer ikke reagere på noen annen måte nå. Føler meg irritabel. Kanskje jeg må ta den ut også da..

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn jeg også, bare med hormonspiral. Den skal jo også "bare virke lokalt". Da lurer jeg på hvorfor jeg "mista" lunta mi samtidig med at spiralen ble satt inn. Tar jeg den ut igjen er det jo en god del penger bortkasta, så jeg holder ut litt til for å se om det stabiliserer seg. ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja disse to alternativene skal jo bare gi fra seg lokalt.. Men jeg merker stor forskjell.. Men rart jeg ikke har reagert på p- pillene da..

 

Ja merkelig at de to tingene skjer samtidig.. =/

 

Takk for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Depresjon står på lista over mulige bivirkninger ved bruk av Nuvaring, så beware...

Godt at du er klar over koblingen her da, hadde vært verre om du ikke så sammenhengen med humøret ditt og nuvaringen og bare hadde trodd du var blitt generelt i dårligere humør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringen kom så fort atte! Så jeg tenkte på den med en gang. Å jeg er jo egentlig nyforelska å greier, men nå er jeg på hugget med en gang.. Kjedelig greier..

 

Takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...