Gå til innhold

Mannfolk..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en diskuter med no "guttevenner" idag.. der de sa at når man blir gift må man nesten godta at man ikke er "fri" mer, altså at noen eier en!!!

 

nei, vet du hva, jeg skal ikke gifte meg! Om det er så at jeg blir fanga og blir eid av noen, ikke får jeg lov å være med en annen mann på kino eller ut å ta en kaffe eller noe..

 

Er jo bare hyggelig med venner..

Trur jeg forblir ugift og singel jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå på kino er vel en aktivitet som ligner en typisk "date", gjør det ikke? Kaffe er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være du blir lei i lengden av det ansvarsløse livet, og ønsker trofasthet og stabilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det kan bli det, første anonym.

 

Og du, 22:55. jeg holder meg borte fra han ene som skulle ha de strenge kravene ihvertfall.. Ikke ha noe kontakt med andre menn, ikke noe blikk til en, ingen mannevenner på facebook og heller ikke på mobilen.. Pluss at han også ville være med kjæresten 24 timer i døgnet.. hverdag..

 

Det passer bare ikke meg, det er det jeg mener.. Syns det blir før mye om jeg måtte holdt meg til slike.. Jeg har venner, både menn og kvinner, jeg jobber med flest menn og vi driver med ting sammen på fritiden.. Så det at jeg ikke skulle få lov å prate eller ta en kaffe/kinoturer UTEN noen slags sammenheng med date, det hadde ikke gått før min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...