Gå til innhold

Prøver igjen:Er det normalt å være kvalm 1-2uker før mens hver mnd eller bør jeg sjekke det ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært det de siste månedene å tok det opp med legen min. Han forklarte ingenting, spurte ikke om noe og sjekket ikke noe, bare skrev ut kvalmestillende.

Jeg har aldri vært plaget med dette tidligere men de siste månedene har det jeg vært på nippet til å kaste opp og går å gulper hele dagen.

Burde jeg be legen undersøke om det er noe galt, eller kan det være normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være noe med syrenivået i magen din som forandrer seg da. Har du forsøkt å prøve med noe syredempende i akkurat denne perioden for å se om det utgjør noen forskjell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på.. Kanskje jeg skal prøve det! Men har vært mye plaget med syreoppstøt før å jeg har ikke den svien som jeg brukte å ha da.. Nå er det kun ekstrem kvalme, mye gulping og litt oppkast:/

Drar liksom på jobb å er usikker på om jeg klarer å være der dagen igjennom 2 av 4 uker..Det er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du p-piller? Jeg blir sånn av enkelte piller. Skikkelig kvalm en evighet før mensen kommer så føler at jeg er mer i dårlig form enn i bra form i løpet av en mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke p-piller nei. Ikke annen prevansjon heller og har ikke gjort det på nesten to år så det kan ikke ha noe med det å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forsøke det ihvertfall, verdt å teste alt;)

 

Har du prøvd akupuntur, fotsoneterapi eller noe slikt. Det er dessverre sånn at legene ikke alltid "gidder" å sjekke, og man føler at man ikke kommer noen vei. Så går jo an å teste ut litt alternative ting hvis man har tid og råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...