Gå til innhold

Kan dere være så snill å se hit? Ang. jenta mi på 5 dager. Er så bekymret:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det kommer "slimete utflod" ifra skjeden hennes. Det har kommet slik helt siden fødselen, men nå er det blitt mer enn tidligere dager.

Det er blankt/grått, og ser ut som om det kan dras ut. Jeg har ikke rørt det til nå, baree tatt vekk det som er kommer langt ut.

Noen som vet om dette er normalt, eller skal jeg ringe føden?

Blir så bekymret. Er første barnet mitt, så aner ikke hva dette kan være.

Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at jentebabyer har utflod, så du kan nok ta det helt rolig :) Min datter hadde også det, og jeg bare tørket det vekk med en våtserviett :) Men hvis du bekymrer deg veldig kan du jo bare ringe føden og spørre om det er normalt, så kan de gi deg råd og informasjon også sånn at du slipper å bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner fra deg. Jenta mi hadde også sånn. Hun hadde også melk i puppene. Litt rart, men visstnok ikke unormalt.

 

Ring føden dersom du trenger å snakke med ekspertise. De er ansvarlig for deg og barnet inntil to uker etter forløsningen.

 

Gratulerer med babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å uroe seg for.

Det er mye hormoner i sving nå og ammer du kan hun påvirkes av dette. Er ikke unomalt med hverken utflod, hovne "bryster" eller mini-mens/spotting hos de små. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. Jenta di er påvirket av dine hormoner og kan derfor ha blødning/ utflod fra skjeden. Dette forsvinner etter ei uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt de ikke informerer om dette på sykehuset. Er jo nybakte mødre som bekymrer seg for dette ofte her inne, og sikker enda flere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, dette er da allment kjent! Om ikke andre steder, så fikk du det på fødselsforberedende kurs, eller hos jordmor før fødselen. For ikke å snakke om i alle bøker om svangerskap og fødsle eller om spebarnspleie og barneoppdragelse. Det er IKKE regnet som spesialkunnskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...