Gå til innhold

når man nå er inne på vekt, hvor mye mener DU at man må veie før


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i nevnte høyde. Når klærne strammer (i str. 38) er det på tide å gjøre noe!

 

OG selv om bmi er kritisert, så er det et greit mål på når man er normalvektig, undervektig, overvektig osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

over 80, da begynner det å bli mye spørr du meg, har selv vært 87kilo for mange år sia, er 69 kilo nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 :( Før jeg ser på meg selv som overvektig faktisk - ja, jeg er psykisk syk og får hjelp..

 

Men alle andre, er ikke det uansett :)

Bare jeg som ser på meg selv som overvektig om jeg veier over det.. INGEN ANDRE :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så vanvittig forskjellige at det er vanskelig å svare på. Folk som veier mye mer enn meg kan være tynne likevel, pga. kroppsfasong etc.

Men da jeg (som er 163) veide 64,4 kg (meste jeg har vært oppi utenom svangerskap) var jeg lubben. Og det er ikke noe jeg bare sier, jeg var det seriøst. Men har venninner på samme høyde som alltid ligger på 65 kg og som ikke er noe særlig større enn jeg er nå (55 kg.)

Så om JEG hadde bikket 70 kg hadde jeg vært feit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 165, og veier fortiden 76 kg. Har alltid ligget rundt 63-65 men så fikk jeg lavt stoffskifte og la på meg 15 kg straks.. Vanskelig å få av igjen. Nå jobber jeg bare for å ikke gå opp mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du er 165cm og veier mellom 75kg så ville jeg nok tenkt at du veier mye i forhold til høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det med vekt.

Hun ene veninna mi er 167 høy og veier 81 kg, jeg er også 167 høy men veier 78 kg, hun er litt rund og bruker 42 i bukser mens jeg bruker 38, ingen av oss trener, hun jobber og går på skole, mens jeg har et barn på 2 år og går på skole, ingen av oss har lappen så begge må gå til buss og slikt.

 

Men mellom meg og henne tror jeg det er kostholdet som har mye og si om hvorfor vi er så forskjellig om hvordan vi ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...