Gå til innhold

Jeg, verdens fredligste havnet i bilkrangel i dag. Huff.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle til høyre ut i en traffikert vei. Desverre mitt eget byggefelt. Jeg var litt stresset og lot kanskje en luke eller to passere og ventet på en romslig før jeg skulle svinge ut.

Så viste det seg at bilen var i andre gir og motoren stopper.

 

Flaut ja. Dette er jo noe som kan skje alle. Men blir superstresset og får fart på meg.

MEN, bilen bak begynner å stortute når bilen min slokner.

Og mens jeg kaver fortsetter den å tute.

 

Ble så stresset! Kastet meg ut på veien med bilen klin i ræven. Kjente de nistirret på meg i speilet, sint og irritert.

Nektet å møte blikket til fyren, men plutselig viser jeg fingeren kjemperaskt i speilet.

Så begynner bilen å blinke med lysene!! Herregud.

 

Ble helt dårlig. Fatter ikke st de klarte å se at jeg viste finger i ett sekund. Men det gjorde de.

Håper ikke det er noen fra samme barnehage eller noe. *flaut*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja. Du kan trøste deg med at den andre bilføreren sannsynligvis er snill som et lam når han ikke har tusen hestekrefter mellom beina. Mange som blir cowboy bak rattet, dessverre. Eller skal vi si monster ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å tute tilbake, jeg :) Sånt skjer, det er jo for fanden ikke noe å hisse seg opp over! Og når folk ligger i ræva på meg, selv om jeg holder fartsgrensen, bruker jeg å sette på nødblinken for å få dem til å ta hintet. Når det ikke funker, bråbremser jeg forsiktig, for å demonstrere et poeng. Tenk hvis det plutselig hadde hoppet f.eks. en katt, eller enda verre, et barn, ut i veien. Det kunne endt riktig ille for alle parter! Jeg blir altså så provosert noen ganger. Enkelte kunne trengt å kjøre opp på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er bare ennå sjokket over st JEG viste finger. Hjelp. Har ikke gjort det siden barneskolen hehe..

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...