Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 noen år siden noen venner av meg kjørte bil og det ble en ulykke... var en som var veldig skadet (passasjer), lå i koma mange måneder. Fikk beskjed om at alt ville gå fra, etterhvert kom beskjeden at det ikke var håp mer.. Noen måneder etterpå kjørte sjåføren rett inn i et berg og døde han også.. Dette sitter, og når det nærmer seg datoen det skjedde så blir jeg så deprimert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg..:/
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Har du fått snakket ordentlig ut om det som skjedde? Fått bearbeidet det?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 På en måte har jeg det, men på en annen måte nei.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Jeg tror man aldri egentlig kommer over slike ting. Man bare lærer å leve med det. Selv drømte jeg om en barndomsvenn her for et par netter siden. Drømte at selvmordet var fingert og at han levde relativt lykkelig som ansatt i en kaffesjappe ;-) Veldig rart, og har tenkt på det i mange dager nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå