Gå til innhold

vil ikke at han skal gå ut............:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

samboeren min har lyst å gå ut(nevnte det, jeg _overså_det...)på byen, men jeg vil ikke at han skal det pga han KAN IKKE DRIKKE!Han er snart 40 år, far til 3 og blir helt rævva i fylla:( Blir flau!

 

Han drikker seg enten så dritings at han sovner etter kort stund(kan være hvor som helst) eller så drikker han slik at han sitter å bretter ut både det ene og det andre til alle og enhver...:(

Hadde han bare kunne oppført seg, savner å ha en som kan gå ut uten at jeg skal sitte å bekymre meg for om er sovna på et dass, eller bretter ut privatlivet(intime greier) med andre!

 

Hva skal jeg si...nå hinta han en gang til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han sier bare at han skal ta det rolig(slik han sier HVER gang...) og bubbel og vas som jeg VET ikke holder:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er sjelden ute etter vi fikk barn, og han har tilbydd meg å dra ut før, men jeg holder meg heller hjemme, er ikke typen som drar på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! La nå mannen få lov til å gå ut og kose seg litt da..

 

De trenger litt frihet i blant. Er han ikke en voksen mann da? Burde ikke behøve å spørre om tillatelse til en tur på byen..

 

JISSESSSS..hva tror du kommer til å skje hvis han aldri får litt fri??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kunne godt fått -fri- hver helg hvis han bare kunne ha oppført seg som en mann på sin alder og ikke en på 18......

 

han er dratt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...