Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Fikk satt inn embryo i går og i dag kastet jeg opp.. Er så redd for at d kan gjøre at jeg mister spira ;-( Kan en slik bevegelse "presse" embryoet ut? Eller hvordan ligger d i livmora! Er godt trent, så jeg har gode magemuskler, redd d kan bli press på livmora.. Huff alt en skal engste seg for så tidlig...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 1000 takk , er så engstelig.. Skjønner liksom ikke helt hvordan embryoet og livmoren ligger og hvordan det er inni livmoren.. Mn legene sier jo at vi ikke kan påvirke noe når d først er komme inn i livmoren, da går d sin naturlige gang, enten d bir slik eller slik..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Livmoren ligger godt beskyttet bak skambeinet ditt, dypt inni kroppen. Den er helt lukket, polstret, trygg og varm. Hvis spiren din vil sitte, så sitter den nok :-) http://2.bp.blogspot.com/_CMejdnVgRqw/SvpWa3KOsSI/AAAAAAAAAC8/pn8mObPglaA/s400/uterus_parts.jpg Bilde av livmoren og oppbyggingen "nedi der". - Første anonym.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Håper ikke d, men er jo engstelig som bare d...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå