Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jeg har nå startet på pulverkur for å komme i ketose. Kan jeg drikke lightbrus, eller er det kun vann? Det er slik at jeg kun skal drikke de pulvermåltidene og drikke vann? ingenting annen som går greit?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Pulver og vann? Du må spise mat med høyt fettinnhold for å komme i ketose. Light-brus er no-no, men Cola Zero og Pepsi Max skal gå greit. Du må nesten følge med på vekten om det går eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Hvilken pulverkur er det som får deg i ketose?'
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Alle pulverkurer får deg i ketose da! Tror det er lurt å drikke mye vann. Kroppen omdanner kunstig søtstoff til sukker så ikke særlig lurt å drikke brus når du går på den kuren.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 easy life, skal visst ikke spise fet mat der. Skal gå på pulverkur i 14 dager, for så å innføre 1 måltig pr dag, men ikke feit mat.. Så cola zero kan jeg drikke mens jeg går på den pulverkuren da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå