Gå til innhold

Hvor tålmodig skal man være med venninne som bare vil være hjemme med kjæresten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hyggelig det altså, men det finnes vel grenser!? Nå har de vært sammen i over ett år og hun er aldri med på noe som helst, en sjelden gang er hun med på kafe men må alltid løpe hjem etter et par små timer. Hun sier hun ikke orker tanken på å være borte fra ham en hel kveld så å gå på byen - nei det går ikke.

Hvor lenge skal jeg gidde å være den som alltid tar kontakt og som blir avvist når jeg foreslår alt annet enn aktiviteter der han kan være med???

 

Jeg er redd vi ikke kommer til å ha kontakt i det hele tatt hvis jeg slutter å kontakte henne.

 

Savner venninnen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ofte det blir sånn når en finner seg type. Jeg hadde ærlig talt ikke orket holde på sånn som du jeg. Et vennskap skal være begge veier og akkurat nå gjør nok kjærligheten blind for hennes del.

Hva med å ta en pause før du blir dritlei og sint og heller ta opp kontakten om du eller hun ønsker det.

Det kan nok være at hun etterhvert vi se at hun kanskje trenger andre input enn bare kjæresten sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...