Gå til innhold

Hvor mye "frihet" forventer du å ha i et forhold?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg kan ha de vennene jeg ønsker å ha, uansett kjønn, og besøke disse alene når det passer slik. Jeg skal kunne gå ut på kino, fest, byen osv uten at han sier noe på det, men stikker selvsagt ikke av gårde nå som vi har barn uten å avtale først at det rent tidsmessig er i orden. Samme er det omvendt. Mannen min har både venner og venninner som han omgås, går ut på byen, fest ol innimellom. Vi stoler på hverandre, så da er det enkelt å gi hverandre "frihet" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at vi aldri vil være i nærheten av å gå over noen som helst grense. Dette er en "barnslig" problemstilling etter min mening.

Vi er nøye med å passe på å si hvor vi er hvis planer må endres og spør alltid den andre før vi lager avtaler (må sjekke om det passer for....).

Vi ringes daglig når den ene av oss er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer frihet til å kunne treffe og snakke med mine venner og bekjente uavhengig av kjønn. Kan også gå ut alene med venner uten å ha mannen på slep. Vi stoler på hverandre, det går selvsagt begge veier her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som de over her! At jeg kan snakke med å møte venner uansett kjønn og at jeg kan få lov til å dra ut på byen alene uten at han engster seg.

Det første har vi litt problemer med da jeg har en kompis som jeg lå med 2-3 ganger for 6-7 år siden! Vi var venner lenge før og er det enda da vi fant ut at det var feil at vi lå med hverandre da det ikke var mer enn bare vennskap! Vi har samme vennskap som før vi lå med hverandre og har ikke snakket om det siden.

Jeg har ikke sett denne kompisen det siste året pga mye krangling med samboer ang dette. Nå har jeg gitt klar beskjed om at er det noe ingen får lov til å nekte meg så er det å møte venner! Kan ikke miste vennene mine fordi jeg har fått meg samboer som ikke klarer å akseptere fortiden min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. En som liker meg har allerede begynt å prøve å få kontroll på hvem jeg prater med og ikke.. Om jeg prater med andre gutter, sårer jeg han! og da blir jeg en stooor stygg ulv som får stygge blikk på jobben.. ååhhh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil av meg å forvente så mye at jeg vil prate med andre gutter uten at han(kjærsten) skal true med å slå de ned? Nesten ingen frihet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om det var opp til meg alene, så hadde jeg helst sett at jeg fikk ha sex med de jeg ville. Men det kan jeg ikke. Bortsett fra det er jeg fri som fuglen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frihet til å ha egen vennekrets, gå på byen, kino kafe osv uten han og at han ikke kan kontrolere hvor jeg skal kan gå ute og.

 

dette gjelder selvfølgelig for manfolket og :)

 

men forventer at han er like tro som jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,forventet vel aa kunne faa gjoere hva jeg gjorde foer jeg ble gift. Ting forandret seg saa fort jeg flyttet til hans hjemland.

Han gaar paa konserter, treffer venner hver dag, driver med sport og gjoer i grunn hva han vil. Tar heller ikke aa avtaler med meg om noe.

Hva jeg gjoer ?

Er hjemme 24/7 alene med barn.

He he, TV er jo fint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...