Gå til innhold

Flere enn meg som har en VELDIG aktiv baby i magen?


min<3

Anbefalte innlegg

Klager ikke altså,syntes det er veldig koselig:) Også at han deler sparkene sine med alle som vil kjenne:)

Alle mine venninner hadde babyer som var mere "sjenerte",så jeg kunne sitte i evigheter med hånda på magen deres uten og kjenne et eneste lite bump.

Er 32 uker nå,så det begynner jo å bli trangt der inne. Gleder meg til å se han og finne ut om personligheten i magen stemmer med personligheten utenfor:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes!!! Liv konstant! Dvs. tror hun går i søvne inni der, for jeg merker stort sett aldri at det er veldig stille om gangen... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig stille her heller... Dette er nok den mest aktive babyen jeg har hatt i magen... Nr 1 var ganske rolig, litt mer fart i nr 2 og han hadde også noen timer på døgnet hvor han var mer aktiv enn resten av døgnet. Nr 3 nå er litt mer jevnt aktiv utover døgnet, men det kan vel hende det blir mer aktivitet framover...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,du er ikke den eneste med en kjempe aktiv baby. Lurer på når lillegutt sover jeg. Han ligger til og med og knør om natta også. Lurer på om han skal styre like mye på utsiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har en veldi aktiv krabat i magen ja, å d e jo så koseli <3

Lilleknøtt i magen liker å holde sambo våken om natta med å sparke han, særlig når han ligger med ryggen mot magen min :P hehe syns det er kjempemorsomt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veldi aktiv krabat i magen ja, å d e jo så koseli <3

Lilleknøtt i magen liker å holde sambo våken om natta med å sparke han, særlig når han ligger med ryggen mot magen min :P hehe syns det er kjempemorsomt :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det full fart. Kjente bevegelser allerede i uke 13 og har økt gradvis siden da. Hun hikker mye, og selvsagt mest på kveldstid når mor skal sove;) Gleder meg til å møte vesla og nå er det kun 5 uker til termin:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i uke 34 og gutten er fortsatt like aktiv:) Tror han har en veldig spiss rumpe og at han ligger og skyter rygg hele tiden:D

Lillesøsteren min syntes nesten det er litt ekkelt og se på og sier det minner om en ailien som vil ut.

Merket også at jeg fikk noen rare blikk av en ung gutt på bussen i går...han lurte vel på om det var krig i magen. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Akkurat likt her:) Nr 1 rolig, nr 2 mer liv og nr 3 nå er helst aldri i ro. Kjempegøy med masse bevegelse, men litt slitsomt enkelte netter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt!

Jeg har også en aktiv jente inni her. Fått komentarer av folk som ser det beveger seg. Hun er mye mer aktiv enn broren var.

Hver gang jeg snur på meg i sengen våkner hun og må liksom finne god stillingen igjen hun også;)

Stille når jeg går, men liker ikke kjøre bil. Skyter rygg og poker meg med rompa.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...