Gå til innhold

Har jeg vært utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kom til å kline med en gammel flamme på fest for en stund siden. Vi fulgtes hjem, men dro hvert til vårt selv om han gjerne ville med meg hjem. (Jeg var alene hjemme... ) Begge er gift og har unger, men vi har alltid ønsket at det skulle bli oss. (Lang historie hvorfor det ikke ble sånn... ) Ingen av oss ønsker å ødelegge de forholdene vi har, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil se ham igjen i frykt for hva som kan skje. Drømmer om ham ofte og tenker på ham når jeg har sex med mannen min. Jada, jeg vet jeg er grusom... Når han ringer hopper hjertet over et slag, vet ikke om det er spenning eller følelser. Hva mener dere, har jeg vært utro? Han synes vi skal treffes til en kaffe, jeg mener det er usmart. Trenger ærlige meninger fra dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har gjort "kjæresteting" med en annen enn den du har vært i et forhold med, så ja, jeg mener du har vært utro. MEN, jeg vil ikke si at du har vært skilsmisse-utro. Heller grunn til å være sur på deg lenge type utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Hadde mannen min gjort noe slikt, hadde jeg vært sur på han i MINST to dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du har vært utro.

 

Hvordan mannen din vil reagere vet ingen.

Kan være alt fra å tilgi til å skille seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...