Gå til innhold

JEG ER FORELSKET I EN BRUDEKJOLE!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, tror noen gamle tanter og svigermor detter litt av stolen og tenker "sort får" :-)

Kul da. Men brudekjole?

Skrevet

Utrolig kul! Men får litt sånn "vampyrbrud" følelse! :)

Skrevet

12000kr og minimum to turer til Tyskland så er den din...

Forøvrig ingen upris på en brudekjole...

Skrevet

Hehehe, blir nok ingen gamle tanter eller svigermor i bryllupet, vi skal gifte oss i Las Vegas :P

HI

Skrevet

Ingen upris nei, men når jeg hadde tenkt å bruke en tusenlapp eller to på å leie, så blir dette en større utgiftspost enn jeg trodde :S

Men fortsatt tid til sparing da :)

Skrevet

1-2000 på å LEIE? Har du faktisk sjekket dette? når jeg gifta meg kunne jeg leie en kjole som kosta 12000, for den nette sum av 8000.....

Det du kan gjøre er å sende bildene til jkdress.com, så syr de en for deg til under 2000 ;)

Og den var RÅFLOTT!!!

Skrevet

What?? 8000 for leie av en kjole? Sykt! (som du kanskje hører, nei jeg har ikke sjekket leiepriser før nå nei... :P)

Tuuusen takk for tips 19:48, det skal jeg gjøre :D

Skrevet

19:48 her... jeg sjekket også pris for leie av tøy til mannen....7000,-!!! Det er helt villt! de vet å sno seg ;)

Sjekk ut siden, de har masse fint til en billig penge der. Kjøpte selv kjole fra de, levert på 2 uker, og den er kjempefin!

Skrevet

19:48

Ja, det har du sannelig rett i!

Du har gjort en kommende brud meget lykkelig i kveld :D

Hvordan gjorde du det med mål og lignende?

HI

Skrevet

Jeg synes den var utrolig tøff :) Og jeg er ei gammal kjerring på 37, så ikke bare unge som liker den.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...