Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Kom til å kline litt med en gammel flamme på fest for en stund sida..Vi fulgtes hjem, men dro heldigvis hvert til vårt selv om han gjerne ville bli meg meg hjem. (var alene hjemme..) Vi er begge gift og har unger, og det er ingen av oss som ville noe mer med det, og jeg må si jeg er glad vi ikke gikk lenger. Eller er jeg det? Har tenkt veldig på ham siden, og vi snakkes litt på tlf. Hver gang han ringer hopper hjertet over et slag, vet ike om det er spenningen eller følelser. Han dukker også opp i drømmene mine, og det gjør visst jeg i hans også. Vi har ingen faste planer om å sees igjen forløpig, men han vil gjerne ta en kaffe en dag. Hva mener dere, utroskap eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 I mine øyne er det utroskap og en verre type utroskap enn "bare" sex for når det er følelser, tanker og drømmer inni bildet så er det, for meg et større svik, enn ren pulings.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Han iallefall om han ville bli med hjem. Egentlig begge.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Du har klina med fyren,dere prater tydeligvis endel i tlf,dere prater om at dere drømmer om hverandre.... Hadde sett på det som utroskap hvis det var min samboer...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Vis mannen din innlegget. Tror 100% han vil definere det som utroskap og antagelig pakke en bag for en kortere eller lenger periode.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 HI her. Takk for ærligheten deres. Det er i orden, jeg har nok vært utro. Så kommer det store spørsmålet: Bør jeg fortelle det til mannen min? Ikke bare si ja uten å tenke dere om... Det vil kanskje ødelegge alt.. ; (
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 Om du avslutter det hele nå så syns jeg ikke du skal si noe til din mann
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #9 Skrevet 16. april 2011 Jeg ville ikke sagt noe til mannen, men kuttet kontakten med flørten helt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #10 Skrevet 16. april 2011 Jeg mener at alt du bevisst skjuler for mannen din eller ikke ville gjort forran mannen din, er det noe du ikke bør gjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #11 Skrevet 16. april 2011 HI her. Jeg elsker mannen min og vil virkelig ikke såre ham. Litt sent å si det nå, men jeg tror det beste bare vil være å stoppe kontakten med flirten som noen foreslår her. Men kan man leve med seg selv etter noe sånt? Synes det er vondt bare å se ham i øynene, men får meg ikke til å si noe fordi jeg er så feig...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 19:37 her Hvis du elsker mannen din, tror jeg du bare må leve med det. Du letter kun din egen dårlige samvittighet ved å fortelle det og hvem vet hva som skjer da. Ta dette som en vond lærdom, bit det i deg og la det aldri hende igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #14 Skrevet 16. april 2011 Hei. Jeg er i den samme situasjonen som deg. Truffet en som jeg har kysset med og "klådd" på.Han er singel så det er jeg som er den stygge ulven. Det verste er at vi sender masse sms ,noen ganger ringer. Det er bare full klaff. Kjemien er super. Men jeg er gift og har et godt ekteskap og to små barn. Det er helt forferdelig å komme i denne situasjonen. Jeg er nemlig forelsket i denne mannen (han i meg sier han)og jeg ser han jevnlig gjennom jobben.Klarer ikke å slutte å ha kontakt med han,men føler jeg ikke kan gå fra mannen min heller som jeg elsker og i grunn er fornøyd med. Hvordan kan man forelske seg i en annen når man er glad i mannen sin.... Jeg kommer ikke til å si noe til min mann., Får heller leve med den dårlige samvittigheten selv.....
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #15 Skrevet 16. april 2011 Huff, føler med deg.. Ville nok sagt noe annet før, men jeg kan virkelig nå forstå at det kan la seg gjøre. For min del handler det om spenningen tror jeg, men jeg må også innrømme at denne mannen "fyller" endel i livet mitt, både i tanker og drømmer. Men som du sier, vi må nok bare leve med det og sette det på tabbekvota. Håper for din del at forelskelsen går over, slik at du kan fortsette som før i ekteskapet ditt. Lykke til og varme tanker herfra.. HI
Gjest Antarctica Skrevet 16. april 2011 #16 Skrevet 16. april 2011 Hvis du slutter å ha kontakt med ham, og sier i reine ord at du syns dette blri for nostalgisk og minner for mye om romanse, og at du ikke er ute etter utroskap - så er du innafor grensen mener jeg. Men hvi du fortsetter å dyrke det, dveler ved sms-ene hans og nyter at hjertet hopper over et slag: da tenker jeg at du er litt for involvert. Hvis jeg var mannen din ville jeg ha blitt sjalu da.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #17 Skrevet 16. april 2011 Hei HI Virker som du er blitt litt forelska i han her. Og forelskelse vil alltid går over. Jeg ville droppet kontakten, latt forelskelsen gått over og fortsatt på det du har med mannen din
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #18 Skrevet 16. april 2011 Jeg ville sett på det som utroskap å det vet jeg at samboeren min også ville gjort! Ang det å fortelle det til mannen din så burde du enten si at du har gjort noe dumt å at du kan sverge på at det ikke blir å skje igjen å samtidig bryte all kontakt med denne gamle flammen, eller rett og slett droppet å si noe som helst men jeg ville fortsatt rådet til å droppe kontakt med han andre av respekt for mannen din! Det er du som kjenner mannen din best å vet hvordan han blir å reagere om du forteller dette, så jeg syns ikke du skal høre så veldig mye på ulike råd som kommer her..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #19 Skrevet 16. april 2011 Hvis man elsker mannen sin, og har det bra med han. Hvorfor være utro da? Det er en grunn for at man er utro.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #20 Skrevet 16. april 2011 Jeg er ikke i tvil om at jeg elsker mannen min, og jeg vet også at jeg har gjort noe dumt. Hvorfor jeg gjorde det kan jeg ikke forklare, men jeg tror bare jeg trengte litt spenning etter mange år med rutiner og herdagsliv. Ikke at det er noen unnskyldning, bare en forklaring. Jeg har angret som en hund hver dag siden, men kan heller ikke nekte for at han andre er i mine tanker. Tror jeg vil kjenne på det en stund til, og hvis jeg ikke kan leve med det blir jeg nødt til å fortelle det som det er. Kontakten med flirten skal brytes, neste gang han ringer vil jeg si at vi ikke kan snakkes mer.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #21 Skrevet 16. april 2011 Tenk deg nøye om hva du vil før du evt forteller dette til mannen din. Det kan såre mer enn det du egentlig mener. Om det var motsatt, at det var mannen din som hadde vært utro, ville du at han skulle fortelle deg det, eller ville du helst ikke vite?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #22 Skrevet 18. april 2011 Så ringte han idag og jeg ga beskjed om at jeg ikke synes vi skulle snakkes mer. Det synes han var en dårlig idè, og kunne overhodet ikke forstå at vi ikke kan være venner. Han mente jeg overdrev med at vi ikke kunne holde kontakt, og at det ikke behøvde "skje" noe mer. Nå ble jeg nesten litt i tvil sjøl om jeg overdriver, men jeg er så redd for at følelsene vil melllom oss blir mer alvorlig. Hva mener dere? Kan man være venner og sees til en kaffe innimellom etter noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #24 Skrevet 18. april 2011 Nei. Ikke hvis du holder på å forelske deg i fyren. Bedre å kutte kontakten nå før noe evt skjer., høres litt ut som om han vil holde deg på gress..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2011 #25 Skrevet 18. april 2011 ja,dette vil jeg klassifisere som utro. når du : 1.kliner med noen 2.tenker mye på en person 3. får kriblinger i magen av samme person 4. nesten hadde sex med denne personen(det hadde jo blitt det om han hadde blitt med hjem) 5.vil veldig gjerne møte han igjen så vil jeg si at du er på en veldig tynn is her og at du må begynne å tenke før du handler. det er mye på spill her, to familier faktisk,som står i fare ved at dere vil ha spenning i hverdagen. selvsagt er det en fantastisk følelse å bli begjært av en annen mann,hvem synes ikke det?men du må spørre deg hva du egentlig holder på med. du vet at møtes dere over en kopp kaffe (som jo høres uskyldig ut,men ikke når det er seksuell spenning mellom dere) så kommer følelsene til å bli sterkere mellom dere og kanskje dere også blir enige om å møtes for å ha sex. så hva skjer etter eventuelt sexen da?er du fornøyd da?ble det du hadde håpet på oppnådd? skal dere ha mer sex? er dere elskere nå?skal du gå ifra mannen din og barna dine for denne personen?angrer du som en hund?oppdager mannen din deg og kaster deg ut? eler oppdager mannen din deg og blir så lei seg at han aldri kommer til å tilgi deg igjen? er det verdt at det du og mannen din har sammen skal kollapse bare for en gammel flamme ? Jeg bare spør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå