Gå til innhold

Hva er det egentlig med han Kristian Valen..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har er litt udefinerbar. Morsom eller ikke morsom. Hetro eller homo. Og han er kun 36 men ser veldig herjet ut.

Underlig skrue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva det er med Kristian Valen?

Slik jeg ser det så er han egentlig en nobody som inbiller seg at han er somebody som verken kan synge, imitere, eller mekke vitser.

En klysete dott med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er såfall en nobody med himla mange millioner på bok.

 

Syns han er en flott mann, jeg. Men jeg tror han er veldig ensom, og har litt vondt av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde ihvertfall roe ned solariumsavhengigheten, han kommer till å se ut som et tørket skinn før han passerer førti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han er veldig god til å imitere jeg da. Han tar sine "ofre" både på utseende og stemme lettere enn de fleste andre som imiterer.

 

Jeg synes også at han har en fin sangstemme, og jeg tar meg i å le både godt og lenge av vitsene hans. Geir som synger Elvis etter egen hukommelse er en jeg til stadighet må innom, men det er nok også fordi det minner meg om en jeg kjente som faktisk var sånn.

 

Bortsett fra det så virker Valen litt ustabil, uharmonisk og lettere nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 19.36 her. Muligens rik, men en person som ikke er interessant på noe vis, og som ikke kan noe som interesserer meg. han er aller best til å "være kjendis", ikke til å være kunstner. Han bør beskyttes mot seg selv, er hva jeg tenkte da jeg så Magasinet i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...