Gå til innhold

hva tror dere dette er (er syk). EKKELT


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har syke magevondter. kjennes ut som rier. det blir vonderere og vondere. kommer gjevnt. også slipper det.

nei, jeg er ikke gravid. er 2 mnd siden jeg var det. fødte fortidlig, dødfødsel.

 

også hver gang jeg setter meg på toalettet, enden jeg føler jeg må gå eller ikke føler noe så kjennes det som som det renner ut mange liter vann med litt avføring i.

 

også blir jeg skikkelig svimmel og kaldsvetter noe helt sykt etter hver dobesøk. kan gå på toalettet mange ganger i timen. og jeg er tørst. men jeg kan ikke våge å drikke. da får jeg helt sinnsyke smerter, værre enn rier. og jeg må på do med en gang og mister bare sykt mye mer enn jeg fikk i meg.

 

noen som vet hva dette kan være? skal til legevakt i morgen. orker/klarer ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en alvorlig matforgiftning, jeg hadde det slik i noen dager under en ferietur i Bulgaria. Kommer magevondten som rier, og kan settes i gang ved at du feks snur deg fra en side til en annen i senga? Tror du at du kommer til å svime av når du sitter på do og kaldsvetter?

Var sånn jeg hadde det :S

Ring legevakten og heller prøv å få lege til å komme hjem for å se på deg, dette kan være alvorligere enn du tror.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom deg på legevakta,hvis ikke du orker å kjøre bil ,sender de ambulanse.

Dehydrering er veldig farlig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk. er faktisk slik. og kommer også blod med i avføringen. kanskje matforgiftning. hmm.. ikke umulig. jeg spiste sushi og det gjorde ikke sønnen min. han virker helt frisk (har sendt han til barnevakt siden jeg ble for dårlig til å ta meg av han). skal snakke med lege nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg nmasse hjertebank også. legen jeg pratet med sa jeg måtte til legevakten. hadet bra.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...