Gå til innhold

Dere som har barn i alderen 1-2år får barna deres påskeegg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hva har dere i tilfelle inni dem. Har litt lyst til å lage påskeegg til minsten på 18mnd han syns alt sånn er så stas.

 

Men vet ikke helt hva jeg skal fylle det med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskeegg må jo ikke bestå av snop i det hele tatt. eller det kan være litt snop.

 

nå er minsten her 2 og i år får han rosiner, tørkede frukter,og en eventyr sjokolade og en litt ok leke. tror det blir et puslespill eller lignende. eldste fikk en babydukke på samme alder.

 

i fjor fikk han ikke noe snop. da fikk han litt leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får han. Min på 21 mnd får en liten pose med gelegodt, en eventyrsjokolade og en lekebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tvillinger på 18 mnd, de får påskeegg med rosiner, kjeks og leke.

De må jo få når storebror får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal gi min påskeegg.. :) Gjør det fordi at det er moro, og jeg vet at resten av hans søskenbarn får. (Vi er alle på samme plass). Vil og være den som gir han, for da slipper det å bli masse godteri.

 

 

Han får en fruktsmoothie fra Ellas Kitchen og en liten melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jenta mi på 18 mnd får vente til neste år. Ser ikke poenget. Det hadde vært noe annet om hun hadde hatt storesøsken og kunne bli fristet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min på 20 mnd får påskeegg. Regner med dere som ikke ser vitsen bare har ett barn? ;) Hun har storesøsken som får, og da vil hun også ha. Akkurat som med lørdagsgodt og julekalender før jul. Hun får vanlig smågodt oppi, men ikke så mye. Kanskje en hul sjokolade-påskehare som tar mye plass, men består av lite sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig får han påskeegg, skulle da bare mangle.

Sunnhetstyranniet har heldigvis ikke tatt helt overhånd her i huset, vi spiser sunt og lørdagsgodt er ingen fast rutine enda, men det er klart han skal få påskeegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente på 21 mnd får et egg fult av påskegodt =)

 

+ en film + en liten leke =)

 

Sånn er det her i huset! Storebror får det samme, så tilpasser jeg hvert egg til dem!

 

Vi gir det på torsdasg i påsken. Full jakt i hagen. Jeg jobber dagvakt den dagen, så vi tar jakten på ettermiddagen, for jeg vil ikke gå glipp av det..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...