Gå til innhold

Hmm... Hvor lenge skal spermien "jobbe" før den vaskes bort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis det fungerer å ha sex for å sette i gang fødsel...

 

Jeg pleier nemlig å gå i dusjen etter sex for å få det bort... Men hvor lenge må jeg vente hvis jeg vil at spermien skal funke ?

 

Jeg vet ikke om jeg er moden eller ikke, men har masse modningstegn så tror jeg er ganske moden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere"

 

Fant dette i stad da jeg søkte etter kjærringråd for å få i gang fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, altså grunnen til at jeg dusjer er jo for å unngå klisset...hvis ikke jeg spyler det ut så kommer det jo ut på egenhånd...og hva er da vitsen med å vaske seg? ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du forstyrrer en naturlige bakteriefloraen ved å kjøre x-antall liter vann/såpe opp i skjeden.

Legg et bind i trusa eller dytt en tampong oppi slusa etter sex, så slipper du gris.

Skjeden støter ut sæden selv, slik den gjør med mensen/utflod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...