Gå til innhold

Når mannen ikke har lyst...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har ikke hatt lyst på seksuelt samvær med meg på flere måneder. Jeg har selvsagt snakket med ham og fått svar som "Jeg er ikke så seksuell for tiden. Jeg er sliten. Jeg orker ikke. Du maser."

 

Jeg må si at hans manglende lyst plager meg og går på selvfølelsen løs. Jeg ser helt normal ut og har god hygiene. Jeg trener hver dag og dusjer hver dag. Jeg sier daglig til ham at jeg er glad i ham og vil si at jeg er en god og blid kone, dog seksuelt frustrert.

 

I det siste har jeg fått en følelse av at han ikke har følelser for meg... at det er derfor. Han virker ikke noe annerledes, men synes det er påfallende at han ikke rører meg lenger. Før kunne han ikke holde fingrene fra meg!

 

Jeg får jo ikke noe vettugt svar fram ham når jeg spør. Og når jeg prøver å forføre ham så blir jeg avvist.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne at mannen min skal synes jeg er attraktiv igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det som deg. Men her vet jeg at han ikke finner meg seksuelt attreaktiv. Det er noe han sier selv.

Har slaatt meg til ro med det igrunn. Bruker ikke energi paa at han kanskje skal like meg paa den maaten igjen.

Vi lever sammen, men ikke paa den maaten. Har det fint paa alle maater ellers,men sex har vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig trist ut for deg, 18:40. Har du virkelig slått deg til ro med det?

 

Jeg er et seksuelt vesen og jeg liker sex. Orker ikke leve i et slikt ekteskap for alltid. Jeg vet jo at lyst går i perioder og håper mannens lyst bedrer seg.

 

18:40 - har du lyst på sex, og i så fall... har du "lov" til å ha sex med noen? Onani er jo bare en svak kopi av sex med et annet menneske.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forlangt svar på hva det er som skjer og jeg hadde ikke gitt meg før jeg fikk svar.

 

Hadde ikke fortsatt ett ekteskap uten sex og svar over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres skikkelig drit ut :(

 

Vi hadde en liten periode i slutten av svangerskapet hvor han hadde lite lyst, tror det var en sammenheng med at han var litt redd for å skade baby + dritt mat (han "laget" mat siden jeg lå strekk ut med fare for for tidlig fødsel).

Nå når vi spiser sunt og godt igjen, er vi tilbake til fantastisk sex, dog noe sjeldent og ikke like spontant som før.

 

HI,

Hva med at du slutter helt å spørre ham om sex, heller begynner å dolle deg ekstra opp og gå mye ut med venner? Jeg tenker som så at dersom han muligens tror han står i fare for å miste deg til noen andre (selv om dette ikke er reelt), at han vil våkne opp? Evt., vil du jo få bekreftet at han har mistet følelsene for deg. Stor klem til deg uansett, vit at det ikke har noe med deg å gjøre, dette er et problem han har. Du er nok like god/fin/snill som du alltid har vært :)

 

18:40

Det høres ut som mitt største mareritt!

Er selv såpass glad i sex at det livet du beskriver ikke hadde gått for meg i lengden, tror forholdet hadde blitt rimelig surt hvis jeg måtte gått uten sex over en lengre periode :S

Hva er grunnen til at det har blitt sånn?

"Får" du noe en annen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute med venninnene mine for noen uker siden. Dollet meg opp skikkelig, så bedre ut den kvelden enn jeg har gjort på lenge! Han kjørte meg til venninna mi, ønsket meg en fin kveld og kjørte hjem. Ikke EN lyd fra ham hele kvelden og dagen etter var han bare høflig interessert i hvor vi hadde vært.

 

Tror jeg bare skal ti stille og være kostbar. Å spørre og grave funker ikke! Men dette orker ikke jeg å leve med for alltid. Etter en viss tid vil jeg bestille time til parterapi, for jeg trenger initimitet i forholdet!

 

HI

 

(PS - takk for fint svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...