Gå til innhold

hvordan er formen?:)


Gromjenta

Anbefalte innlegg

jeg er 4+3 i dag og har disse symptomene foreløpig;) :

-kvalm store deler av døgnet, oppe på natten og brekker meg

-tett i nesen

-vonde bryst

-kjempetrøtt

-"litt" ( :-P) sentimental....

-tørre øyne

 

MEN er kjempeglad for alle tegnene jeg kan få, og er sikker på at denne gangen skal det gå bra:))

 

har forresten termin 23.12 hvis jeg har regnet rett.

har ei jente og en gutt fra før så dette blir stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er topp! Er 5 uker på vei. Vondt i brystene. Det er det eneste:) Kjenner heldigvis ikke noe til den evige trøttheten fra sist.

 

Satser på å holde meg i like bra form som sist:) Da var jeg frisk hele tiden og jobbet 100% til siste dag. Men gikk opp over 20 kg. Noe som er helt uaktuelt denne gangen. Har nettopp kommet ned på matchvekt. Tok bare to år....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 nå og har blitt veldig trøtt for tiden,kvalm til tider,emosjonell,vonde bryster og litt småondt i ryggen..

Men,godt at man har symptomer:-)

 

Gratulerer til alle dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,eg er 6+2 og denna uka beg kvalmen:( er kjempe dårlig..verst morning og kveld.. Ømme bryst og.. Håper virkelig d skal gå bra denne gangen..hadde ma i nov og va like dårlig da.... Jammen e di heldige di som slipper kvalmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6 idag og har disse symptomene til nå:

-Ømme pupper

-Kvalm fra tid til annen, men ikke så jeg brekker meg

-Murringer/stikkinger

-Veeeeeldig sentimental, jah..;)

-Må tisse ofte!

 

Jeg mista i ma i februar, og håper håper håper jeg kan bli i desember-klubben. Men jeg har en bedre følelse nå en det jeg hadde da, så har troa på at dette går bra. Jeg tar ALLE symptomer med glede, da føler jeg at det er noe som skjer <3 Skal på tidlig ul når jeg er 7+1, og håper jeg kan se noe denne gangen :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har temin 23-25 des litt forskjellig fra termin kalkulatorer.Men det jeg kjenner mest av er at det sprenger og jeg er temmelig oppblåst i magen.Har 2 jenter fra før og i de svangerskapene hadde jeg få plager og ingen kvalme,håper å slippe unna det nå også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy og se hvordan ander har det;)

Jeg er 5 + 4 i dag, men en annen viser 6 uker. Så sånn ca:) Har jeg regnet rett har jeg termin 16.12.

Har disse symp:

-oppblåst

-trett

-kvalm i varmen

-murrig i mage noen ganger rygg.

-oppe på natten og tisser ofte(noe jeg aldri har gjordt før)

-er noe hormonel

-har mega gravide pupper:P

 

Er glad for alle symptomer, med tanke på Sa 2 ganger før. Denne gangen er alt helt anderledes, masse posetivt og UL i uke 8 ca.

 

Masse gratulerer til dere alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er topp den. Har testet både blod og urin og alt er som det skal. Eneste tegn på graviditet. Ingen symptomer ellers. kanskje trøttere enn ellers, men det kan og være fordi jeg har sluttet med de daglige kaffekoppene. Skulle gjerne hatt noen symptomer, men er glad jeg ikke er kvalm. Termin 2.desember om jeg har regnet riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker nå (førstegangs gravid :-) )

 

Har vært en tøff uke.

- utrolig trøtt, ja uuuutrolig trøtt og.

- kvalm (siste to dager)

- ømme bryst.

- vondt i korsryggen (!! allerede!?)

- svimmel

- tung i kroppen

-oppblåst i mage og underliv

- murringer i underlivet.

 

Håper formen blir bedre, er litt tøft med så mange fysiske endringer, men utrolig godt at det er påske denne uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har termin ca den 28 des :) Fant ut at jeg var gravid for 2 dager siden :D HURRAA.. Og merker enn del symptomer allerede jeg også :)

 

-tett i nesen

-Trøtt(første gang i mitt liv jeg har forsovet meg til jobb,hehe)

-veeldig oppblåst

-murringer, stikkinger nede i magen, vondest om natten syns jeg

-veeldig mange kviser

-gulper/må rape akk som hele tiden :/ heldigvis ikke kvalm enda.

 

Håper alt kommer til å fortsette veldig bra , merker jeg er litt nervøs hver gang jeg skal på do:/

 

Jeg har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har termin 22 desember og er 5+0 i dag.

Formen er i grunn fin. Har hatt ganske tydelige murringer i magen, mest på venstre side. De var veldig tilstede forrige uke, men i dag har det vært litt roligere. Ellers er jeg trøtt og uvanlig lett irritert. Ømme pupper og oppblåst mage også, selvsagt.

Hadde en SA i mai i fjor, og det tok altså nesten et helt år før spiren satt igjen. Naturlig nok er jeg veldig nervøs for at det skal gå galt igjen, og må hele tiden rasjonalisere og tenke fornuftig. (F.eks. har jeg i dag bekymret meg for at det murrer litt mindre i magen enn i går). Det er litt slitsomt, og tenkte derfor å ta en tidlig UL for å sjekke hjerteaktivitet. Jeg vet at man kan gjøre dette fra uke 6, men har hørt at hvis hjertet banker i uke 8, er dette som å være kommet til uke 13. Er det noen som har erfaring med dette, er det like greit å vente til uke 8 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca 8 uker på vei nå og har disse symptomene:

- litt kvalm innimellom, men ingen brekkninger

- meget ømme bryst

- veldig trøtt

- hormoner i sving, humør svingninger

- bekkenløsning.

 

Er jo fint å ha alle disse symptomene, men bekkenløsning så tidlig i svangerskapet unner jeg ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! =) jeg er 7 uker, har termin 10-15 desember =)

Er veldig kvalm til tider, men spyr ikke, må spise masse mat uten smak for at jeg skal få i meg noe... så kjedelig :)

Kjempe trøtt og sliten

Ømme pupper

kviser

var om natta (jeg våkner av alt)

tørr over øynene hehehe

hoven i underlivet... :/

alltid tørst!! =)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 21. desember, ingen barn fra før.

Har som de fleste andre her vært veldig, veldig trøtt. Men det hele startet med veldig ømme bryster, orket ikke bli tatt på en gang, og de er oppblåste. I tillegg til mye murringer i underlivet, tørre øyne, og så har jeg allerede fått korsryggsmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

5 u + 5 d. Ingen symptomer utenom plusstegnet på testen. Er tett i nesa og veldig trøtt, men det antar jeg at er fordi jeg er så forkjølet, og allergisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...