Gå til innhold

jeg har fått den æren og være fadder for våre bestevenners vakre sønn, jeg vil gjerne gi en personlig dåpsgave,


carmelasoprano har født:)

Anbefalte innlegg

noe som ikk alle andre får, kanskje noe med navn eller noe. Noen som har noen tips, har noen nettsider osv? blir veldig taknemlig for dette,

Vi skal forresten gi dåpsattest holder som er inngravert etter foreldrenes ønske, men vil også gi noe annet spesielt, som ikke er en typisk dåpsgave som alle får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk en kjempeflott kniv, laget av en knivmaker i nærheten av Tønsberg. Det var gravert navn og dato på slira, og kniven var ikke så stor så den kan frøkna bruke når hun skal spikke feks pølsepinne om noen år! Nydelig gave, som også er et minne for livet!

Kan også anbefale denne nettsiden, mye fint:

http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Vet det finnes ei dame på østlandet som maler stoler med eventyrmotiv (feks bukkene bruse) samt at navn og dåpsdato står på ryggen. Kjempefine.

 

Ellers er en kniv veldig fint, men kanskje fryktelig vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere gitt bort et lignende teppe fra denne plassn

http://www.etsy.com/listing/48580336/i-love-sailing-personalized-fleece-baby?ref=sr_list_38&ga_search_query=Mimiandlola&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

 

Du får velge farger og påsydd navn, kjempegode og god kvalitet! Fineste pleddene jeg har sett.

Ble meget fornøyd mottaker og fikk mye spørsmål om denne.

Har fått et stort et laget til min egen sønn også.

 

Veldig god service, tar en liten stund å få tilsendt siden de er håndlaget.

 

Kan virkelig anbefale!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira ønsker seg en til ♥

Vi fikk den type stol av foreldrene mine nå rett etter jul. Kjempe flott stol med morsomt Ole Brum motiv, navn, når hun var født, str, vekt og lengde.

 

Mamma hadde truffet denne damen på en messe i Oslo, og bestilt slike til alle barnebarna sine. Super koselig å "vokse" med en slik stol;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obs. Linken du fikk går vist rett til et jentemotiv. Men du får trykke deg til et annet motiv. Mange fine. Du velger selv om du bare vil gi kopp, asjett o.l. Jeg betale ekstra for å få på navn og navnfestdato til tantebarnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene mine har fått slike malte stoler, og de er nydelige! Ungene elsker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Vil anbefale deg å se på denne linken :-) http://www.galleriescape.com/?id=73326

 

anbefaler denne siden hele tiden:-) her er det mye fint ;-)

vi fikk til minste snupp i faddergave og har gitt bort mange i gaver seinere ;-) anbefales på det sterkeste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...