Gå til innhold

Bare gråter og gråter, nå må jeg føde snart


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt gal. Jeg føder aldri. Gar en på tre og føler at jeg ikke klarer å gjøre noe i forrhold til henne. Jeg er ikke sliten, men kroppen er så stor at jeg ikke orker å bøye meg, gå, sitte, ligge.

 

Jeg spøy frem til mnd 7-8. Hver dag ca 4 ganger. Jeg synes virkelig ikke at jeg fortjener å gå over. Er nå på -4. Fødte sist på termin.

 

Jeg er helt ubrukelig. Har heldigvis en manss som er fantastisk. Han tar så godt av treåringen.

 

Men når hun til og med sier "mamma, pappa og jeg går i butikken så kan du slappe av". Veldig hyggelig, men da er det ganske ille når hun har oppfattet hvor ubrukelig jeg er. Jeg klarer ikke å være gravid mer. Kroppen og hjernen har ikke noe mer å gi. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er helt desperat.

 

Hvile orker jeg ikke men jeg orker heller ikke å gjøre noe.

 

Alle er på hytta, alle planlegger og har det gøy og nyter den bedritne sola, men jeg er bare sur og dritt lei.

 

Åhh... jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette mer, jeg er så sliten men ikke fysisk. Fysisk har jeg bare vondt.

Anonym

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

STakkars, stakkars deg.

Det er så ille når det står på. Jeg har invalidiserende bekkenløsning og har ikke kunnet gå ute på fire måneder, annet enn veldig korte distanser på krykker (ca 50-100 meter er MAX).

Men jeg har fått dato for keisersnitt, ni dager igjen, datoen er satt nesten på termindato, så jeg vet at gutten kommer før eller siden, men i alle fall senest om ni dager.

Sist gikk jeg 9 dager over tiden. Var helt frisk, hadde ikke barn da, men det er jammen tøft nok.

 

Men du, treåringen din klarer seg så veldig bra!!! Hun lærer bare å bli empatisk. Har ei på 21 måneder her som ikke har blitt båret av mamma på ukesvis. Tror det er verre for oss enn dem, ja!!

 

Så flott at mannen din stiller så godt opp. Skulle bare mangle.

Prøv å akseptere at du er desperat. Ikke kjemp mot. LA DEG SELV FÅ LOV TIL Å VÆRE FRUSTRERT.

 

Stor stor trøsteklem. Noen ganger er alt bare dritt. Men etter regn kommer sol.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...