Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Etter ømme bryst, slapphet og kviser på merkelige plasser tok jeg en test som lyste positiv, svak, men den er der!!! 3. gang jeg har blitt gravid med prevensjon.. første gang med p-piller (endte i MA) andre gang med minipiller (endte i SA) og nå med KONDOM!!! Ikke har den sprukket eller sklidd av, og vil ikke påstå vi hopper i høyet noe særlig heller, og har holdt oss med kleda på rundt antatt EL...... Eneste gangen jeg har gått svangerskapet ut var med min sønn, og det var uten prevensjon.. brukte da 5 mnd på å bli gravide... Vi får se om spira klamrer seg fast da. vil tro det er ganske tidlig ennå, kun 3 uker siden mens, men forrige syklus var på 3 uker så! Passer veldig dårlig med nr 2 nå, men dette er visst ikke noe jeg klarer å holde kontroll på Noen med lignende erfaring??
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 jeg ble gravid på piller og kondom hehe.. Gratulerer med graviditeten da
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Takk for det Men vil som sagt tro det er for tidlig å glede seg. Ble så skuffet sist! Kan jo være kjemisk, men tester tidlig siden jeg går på medisiner som ikke bør tas under svangerskap. Bra det er flere der ute HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Ei venninne av meg fikk nr tre med kondom, og hun som hadde gått og tenkt på sterilisering.... Og ikke var det mye sengeballett på dem den tiden det skjedde heller sa hun. Det er jo litt merkelig da! Men , men, det viser at det av og til er noen stanhaftige celler som kommer igjennom. Når det skjer på den måten er det nok en mening med det! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Ja, det er det jeg også tenker Hadde tenkt å vente noen år før nr 2, men dette er andre graviditeten på 2-3 mnd med prevensjon.. har ikke akkurat fått sexlysten på topp igjen etter fødsel for 9 mnd siden, men er tydeligvis en mening med dette... hehe, tror svømmerene til samboeren min må være verdensmestere i hinderløp, og overlever mange dagene over det gjennomsnittelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå