Gå til innhold

Åh! Nå har jeg gjort det !


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagd bål av eksen sine klær og sko.. Det skjærer virkelig i hjerte - bare på en positiv måte! Det letta litt på trykket..

 

Ha en fin lørdag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner meg ikke på den type tankegang. Om dette i det hele tatt er seriøst.

 

Hva hadde dere andre DIB/BIM damer tenkt om eksen hadde gjort dette med deres ting/klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørst jo litt på hva xn har gjort da!

 

Har han oppført seg skikkelig drittsekk hadde jeg lett gjort det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei nok med dere som ikke skjønner tankegangen eller syns det er så "voksen" oppførsel..

Nå har det vært en del vold i forholdet med eksen.. han har jugd og drevet med narkotika..

 

Klæra og skoene hans har nå ligget her siden desember uten at han har hentet det, jeg har gitt han en tidsfrist.. Den gikk ut før 1 uke siden idag, og nå har jeg ikke plass til å lagere mer..

 

Hi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløsing og forsøpling. Hvorfor leverte du det ikke i en UFF eller Frelsesarme-container i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nei det er klart at har han løyet så..... "himle"

 

Og å kaste de eller sende de til fretex, eller sende de til ham hadde ikke vært et alternativ. Skjønner at du ikke ville ha de liggende lenger, men brenne det??? Er det sånn du kvitter deg med alt søppel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la ikke merke til vold og narkotika altså, 17:17?

Er ikke slik jeg kvitter meg med søppel nei.. men akkuratt det der var godt å brenne..

 

Du vet ingenting om hva han har løyet om og gjort mot meg, så det at jeg brente var bare noe filleting i motsetning.

 

Hilsen den stygge ulven som brente opp et par slitte sko, et par tskjorter og en bukse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da -la merke til det, men hadde jeg plutselig funnet ut at typen var en voldelig narkoman så hadde jeg vel ikke gjort ytterligere for å provosere? Ville heller aldri ha vært sammen med en slik, men det er en annen historie.

 

Men snakk om å rope etter oppmerksomhet - du signaliserer at du har brent hele garderoben til eksen, og det du har gjort er å brenne en slitt bokser og noen sure sokker? Han hadde vel latt det ligge igjen fordi han så det som søppel! Han er sikkert kjempesur....LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hørtes ut som du var skikkelig fornuftig.

 

sikkert en skadefryd av glede men sikkert kortvarig når du må erstatte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det nå slutt fordi jeg fikk vite at han drev med narko..

 

Jeg roper ikke etter oppmerksomhet nei.. og har heller ikke sagt jeg brant hele garderoben. jeg skrev ett innlegg før litt siden hva jeg skulle gjøre med tingene siden eksen ikke hentet de, eller i det heletatt var villig til å ta i mot de. Fikk derfor mange svar der det sto jeg kunne brenne de. Derfor jeg skrev nå at jeg hadde gjort det - siden folk har spurt der HVA jeg har gjort med det nå i ettertid.

 

Var ingen mening på å få han sur eller DU sur altså. Beklager det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...