Gå til innhold

Kjærester..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært sammen helt siden vi traff hverandre i januar.. Vi er nå offisielle kjærester... Når skal man begynne å tenke på å flytte sammen? Hvor lenge venta dere..? Usikker her.. Jeg vil ikke ta det opp før han gjør det for jeg må evt flytte inn til ham.. Noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og sambo flytta sammen etter en mnd, men ikke offesielt før høsten etter. Jeg bodde på internat, han i leilighet rett ved skolen, så jeg bodde hos ham samtidig som jeg hadde internatrom.

Men høsten etter flytta vi inn hos en kompis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det var da fort:) håååper han spør snart!:)) han er jo her hele tiden. Så vi bor jo sammen på en måte.. Han sover nok Max 3-4 netter hjemme hos seg selv iløpet av en mnd:))))

 

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble sammen i desember, og flytta offisielt sammen i mars. Jeg bodde da hjemme hos mamma og hun skulle flytte til en mindre leilighet, så da måtte jeg flytte, og da så vi ingen grunn til å ha en leilighet hver, så flytta like så greit inn til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det også slik som dere. var med hverandre hele tiden og hver natt. Vi ble offisielt kjærester i april og i mai spurte han om vi skulle se etter leilighet sammen! :) 1.juli flyttet vi offisielt sammen :)

 

Ingen vits å vente når ting er så bra :)

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi ble kjærester i september og kjøpte hus sammen i november:) vi har kjent hverandre i 10 år så det var bare det steget vi trengte:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedige deg 11;57!:))vi har visst hvem hverandre har vært i to år.. Men ikke fått opp øya før i januar:) han har kjøpt hus, så jeg er så speent på hvor lang tid det tar før han vil jeg skal flytte inn dit:D får meg liksom ikke helt til å spørre om det heller:O:) deilig å ha en kjæreste er det uansett!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...