baby<3<3<3 Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Teststreken er tyelig,å like tykk som kontrollstreken men mye svakere rosafarge,så den er jo positiv. Men jeg tørr ikke helt tro på det så går nok til innkjøp av en digital i dag gitt
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Gratulerer med positiv test! Håper jeg kan tilte etter om noen dager.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Gratulerer sa mye,jeg testet posetivt pa tirsdag,ikm dagen Na skal vi stelle pent med spirene vare sa de holder seg der i 8 mnd til klem
Mitt_nick_er_Nick Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Gratulerer med positiv test! Testet selv i dag også, en dag etter IKM. Ser en tydelig, men svaak strek, så håpet er der! I forrige svangerskap testet jeg ikke positivt før 4 dager etter IKM, så satser på at det er det samme som skjer denne gangen også, og at streken bare vil bli sterkere. Krysser fingrene!
baby<3<3<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2011 Har ikke gått helt opp for meg enda, men skal ta en digital i morgen.. Da er det vel nøye nok dokumentert for meg Hehe.. Håper å se alle på 1.tri Klem
baby<3<3<3 Skrevet 16. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2011 Gratulerer til deg også andreita endelig med ny spire:) Krysser fingre og tær for deg mitt_nick_er_nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå