kokosyklus Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Snuppa har dessverre vokst ut av verdens mest slitesterke nydelige parkdress og vi trenger en ny. Jeg hååååper vi finner en annen ticket to heaven dress, men bor i lillestrøm. Noen som vet om butikker i oslo som selger dette? Sist kjøpte jeg på sankthanshaugen, men håper den finnes feks på Jessheim senter? Må dra med meg treåringen min og er så sabla gravid at jeg orker ikke styre inn til Oslo i dag. Noen som har fått tak i slike dresser i Oslo/ Romerike?
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Vet ikke om noe i det området der, dessverre. Men hvis du orker å kjøre bil til storo senteret, finnes de på junior barneklær der. Da slipper du hvertfall sentrum, og på storo er det p hus etc.
kokosyklus Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2011 Takk for tipset! jeg dro til Metro og kjøpte den fine grå fra POlarn o pyret. Kjøpte todelt, for å f mest uttelling for pengene iom at vi da og får separat jakke, men tenker nå at det kanskje ikke var særlig praktisk for barnehagen sin del... hmm. ja ja, er uansett alltid alltid fornøyd med polarn sine ytterklær, så tør ikke kaste bort pengene på andre merker som senere viser seg å ikke gjøre jobben sin. Ticket To Heaven vårdressen er like slitesterk og fantatsisk som polarn sine klær:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Jeg har sett Ticket to heaven-dresser på jessheim storsenter! På den Name-it(?) butikken? den som ligger på det halvplanet ved HM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå