Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Mener å huske at det at sånn sist også, men det er Såååå vondt! Spes hvis jeg sitter lenge (på jobb, i bilen eller i sofaen) begynner det å verke i øvre del av magen på venstre side. I natt var det helt grusomt, jeg ble nesten desperat. Regner med det kommer av den store livmoren som presser mot sjenert og muskelatur, men det er jo alltid like interessant å høre om det er andre som også har det sånn!!? Er forresten i uke 33.
Trultesmamma Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Jeg hadde det slik når jeg var rundt 28-38, ble bedre når hodet sank og festet seg... er i dag 40+1
Popelko Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Au, ja sånn ahr det vært her også! Skikkelig vondt er det. Men heldigvis har magen sunket her, og da merker jeg ingenting til det lenger Er 37+3
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Husker det godt fra da jeg var gravid med forrigemann. Var verst å sitte i bilen egentlig. Sleit med det hele 3 trimester, fødte før magen sank, så vet ikke om det ville blitt bedre da. Denne gangen har jeg så langt sluppet unna, men er ikke mer enn i uke 34, så kan jo fort dukke opp igjen nå. Husker at det var det mest slitsomme fra forrige gang, så håper jeg slipper.
jente_80 Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 samme her...!! Jeg har sittestillende jobb, men har heldigvis en god stol En slik en uten rygg. Funker supert...! men å kjøre bil og ta buss til og fra jobb - et mareritt...! sitter bare og vrir meg. Holder pusten, slipper pusten, åler meg i setet og alt.... isj..... å ligge i soffan eller sove i senga på natta er helt supert. Da kjenner jeg ingenting. Men her er det jenta som stanger hodet i ribbena, da..... hun sitter godt Håper hun snur seg, eller at magen synker. Helst det første Jeg er i uke 35....
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Jepp,hatt skikkelig gnagsårfølelse spesielt under ribbeina på venstre side. Hatt det sånn siden uke 27,28. Er nå i uke 31. Er bare 1.60 høy og kort overkropp,så livmor kom tidlig opp i ribbeinshøyde.. Hehe. Veldig ofte behov for å få strekt meg skikkelig ut for å si det sånn!! Å sitte for lenge er rett og slett ubehagelig for tida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå