Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #26 Skrevet 17. april 2011 Hvorpå du er en dømmende person du selv dømmer. Skyte seg selv i forten og sånn.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #27 Skrevet 17. april 2011 Jeg HAR satt meg inn i FrPsin politikk. til fulle. Derfor kunne jeg aldri stemt FrP og føler en viss forakt for de som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #28 Skrevet 17. april 2011 "Jeg er ikke sosialist og påstår fortsatt at FrP'ere er slemme, dumme eller begge deler." Hva faen skal man svare på et så imbesilt innlegg... Hilsen er relativt oppegående Frp-velger som syntes denne debatten bare blir enda mer fordummende for de som faktisk ikke stemmer Frp Kjør "debatt"!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #29 Skrevet 17. april 2011 Det er jo en selvmotsigelse du kommer med. Oppegående og FrP-velger
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #30 Skrevet 17. april 2011 Kan du gi noen konkrete eksempler på hvilken del av frp`s politikk som får deg til å føle forakt for de som stemmer på dem? Jeg tviler på at du vet så mye om frp`s politikk....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #31 Skrevet 17. april 2011 Det er i allefall 80% av de som sender barna sine dit som stemmer SV, og SV påstår hardnakket at de ikke vil legge den ned, til tross for at de har programvedtak på å legge ned alle private skoler. SV skal bare gjøre Steinerskolen offentlig.....
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #32 Skrevet 17. april 2011 Pinlig lesning her. Hilsen Høyre-velger.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #33 Skrevet 17. april 2011 Så du mener at Siv Jensen, som er Diplomøkonom fra Norges Handelshøgskole, har vært leder av Stortingets finanskomite, er varamedlem for Stortingets delegasjon til NATOs parlamentariske forsamling, er medlem av Europautvalget, og har hatt en haug med lignende tillitsverv utnevnt av STORTINGET som i de to siste periodene har innehatt et flertall av sosialister fra AP, SV og SP, at hun er dum, slem og lite oppegående??? Herregud, går det ann å bli mer dum spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #34 Skrevet 17. april 2011 Nei, jeg har aldri sagt at hun er dum, slem og lite oppegående
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #35 Skrevet 17. april 2011 En del av problemet med FrP-politikken er vel at den ikke ville vært mulig i praksis. Mer penger til skole, mer penger til eldreomsorg, mer penger til ditt og mer til datt. Men ikke skal vi ha avgifter på noenting, og ikke skal vi skatte så mye som vi gjør. Hvor skal pengene komme fra da? Skal vi bare tappe oppsparte midler til det er tomt? Sier ikke at jeg er enig i alt den rød-grønne regjeringen har gjort hittil. Jens mener jeg er en nikkedukke som jeg helt ærlig tror er statsminister fordi folk syns "hænn er en knakende kjekk kær".. Men FrP's politikk henger ikke på greip i det store og det hele. Eller har jeg oversett noe viktig? Opplys meg, FrP-velgere!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #36 Skrevet 17. april 2011 Til din informasjon så leverer Frp alternativt statsbudsjett i Stortinget hvert år. Det er det ikke mange opposisjonspartier som gjør. Så prøv å opplys deg selv. Gå inn på Frp`s internettsider, og hvis du ikke finner det kan du bare maile dem og spørre om alternativt budsjett. Ergo: Frp HAR DEKNING FOR LOVNADENE.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #37 Skrevet 17. april 2011 Men det finnes ingen oppegående Frp-velgere???? Eller vet du ikke hva selvmotsigelse betyr?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #38 Skrevet 17. april 2011 Du bør vel trene på nyanser? Jeg har ikke sagt at hun er dum, slem og lite oppegående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå