Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hvor har dere kjøpt den? Finner ingen forhandlere i Norge, regner med at det går fint å bestille fra utlandet, men hvor? Og forresten, er dere fornøyd med vognen? Jeg syntes at den er så fin å se på og hinn dagen fikk jeg sett den live og ble bare enda mer forelsket...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 vi hadde en mutsy urban rider til eldtejenta. Når vi skulle kjøpe en eller annen del til den(usikker på hva det var igjen...) sa de at den ikke lenger selges hos noen forhandlere i norge. det er vel 2 år siden de sa det.. Den er pen og se på ja, men ikke en vogn jeg skal ha igjen! syntes baggen var liten(måtte bytte når hun var 4.5 mnd), sittedeles har ikke full liggestilling, samt at jeg syntes sittedelen var for liten...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Det at den var så liten jeg likte godt. Vi har liten bil og har en eldre større vogn som vi kan bruke når det er kaldt ute og trenger voksiposen oppi. Jeg får saumfarte butikkene når jeg er i utlandet i nærmeste fremtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå