mamsen=) Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 noen som har å anbefale? evt har erfaring med hva skal jeg legge vekt på når jeg kjøper en?
Svømmetur Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Dbs 12" bikerz fra 2 tom.4 år. God og stabil. Hele kjede kassen er beskyttet, lav i vekt og gode støttehjul. Koster litt, men får det man betaler for... diamanter har også kommet med en ny modell til de minste i år. Den ligger på 1200/1300. Ser god ut, men ingen tilbakemeldinger fra kunder eller tester på den enda. Ikke kjøp den billigste til diamant 699? Den er ikke god.... Kan jo lese litt tester før dere kjøper da, men Dbs sin får hvertfall mye skryt av kunder og tester. Fint å se dere kjøper 2 hjul sykkel. Det gir bedre balanse og blir bedre syklister sies det Hilsen ei i som jobber på g-sport
flypapir Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Jeg ville satser på balanse/løpesykkel til en 3åring jeg da. På disse lærer de seg å holde balansen og kan gå rett på tohjulssykkel uten støttehjul. Puky har veldig gode balansesykler, de selges bl.annet hos sprell og på; http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=04-004036
lille sprelle Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Vi har rett og slett kjøpt på biltema. Pass på å kjøpe sånn stang som du kan holde i bak slik at du slipper å gå dobbelt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå