Mammapudding Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Har hatt murringer i 2 dager og i dag er brystvortene såre hvis jeg er borti dem. Alt for tidlig å merke noe til en eventuell graviditet, men likevel så tar jeg meg i å prøve å tolke alt som skjer i kroppen om dagene Lovet meg selv at jeg ikke skulle gjøre det, men fikk en sånn god følelse på at vi traff denne gangen dagen etter el, at denne ventingen er helt forferdelig Har mer utflod enn vanlig, pleier å være tørr etter el..men nå er det mer sånn som pernille.info..kaller lotion..Men prøver så godt jeg kan å ikke få opp håpet for mye, blir jo så veldig skuffte da hvis mensen kommer! Skal teste på påskeaften, 2 dager før ikm..men likevel
Mammapudding Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2011 6 dpo i dag Leeeenge til ikm Har hatt skikkelig menssmerter i natt og måtte opp og tisse 3 ganger i natt..skikkelig tung følelse nederst i magen, er redd jeg begynner å få uvi..Jaja, symptomjakten og ventingen fortsetter:p
Jomfru-83 Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 6 dpo her også... Tiden går seint, men jeg prøver å sysselsette meg med ting slik at jeg ikke bli opphengt i tid Ikke så vanskelig når jeg er i 100% jobb og går skole tillegg Men det er strax påske (om du ikke har tatt påskeferie allerede) og tiden fylles med godteri, maling av påskeegg osv osv Plutselig er dagen for IKM der Venter i spenning Ha en fin helg!
Mammapudding Skrevet 16. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2011 Ja, nå har Leah tatt påskeferie, så blir jo opptatt med å leke med henne fram mot ikm:) Men likevel
Mammapudding Skrevet 17. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2011 7 dpo i dag Hadde skikkelig stikking i magen i går da jeg la meg, og masse murringer..var nesten vondt! Men i dag er jeg skikkelig oppblåst og har luft i magen og nesten litt forstoppet..så da er det sikkert forklaringen på denne tyngdefølelsen også :/ Har litt stikking i brystvortene, men det tror jeg kanskje at jeg pleier å ha mellom el og mens..Og fortsatt lotion-utflod, så det kan jo hende at det er normalt for meg det også. Men har fortsatt en god følelse for at vi traff, så vil jo gjerne tolke alt til å være gravidsymptomer Jaja..tiden vil vise
Mammapudding Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2011 Rene dagboken dette 8 dpo i dag..såre brystvorter og spiser og spiser uten å bli mett, er bunnløs føles det som..og det er typisk pms, men litt tidlig..pleier å få denne sulten en til to dager før tr..Menssmerter og annen magevondt, men har gått fra forstoppelse til nesten diare (too much info..sorry) så det er nok bare derfor! Ellers ingenting så langt..Men nå er jeg i alle fall over halveis i ventingen
Mammapudding Skrevet 19. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2011 Jaja, fortsetter nå bare på dagboken min jeg..kan hende jeg finner den igjen og kan samenligne ved en eventuell neste pp 9 dpo: Nesten ingenting tegn i dag, har mistet litt troen på at vi traff likevel. Litt kvalm i ettermiddag, men er forstoppet og oppblåst, så tror det er derfor! Bittelitt murringer og rare pupper..brystvortene er fortsatt litt såre, men ikke mye.. Enda en dag nærmere test-dagen
TurboJenny87 Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Lykke til, følger dagboken din spent videre:-)
Mammapudding Skrevet 20. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. april 2011 10 dpo idag..Har vært litt kvalm i dag, spesielt etter at jeg har spist. Eller, egentlig ikke kvalm, men uvel som nestenkvalm..hehe, umulig å forklare Fortsatt forstoppet og oppblåst, så det kan godt forklare at jeg føler meg rar etter å ha spist Blødde i tannkjøttet i går også da jeg pusset tennene. Har fortsatt rare pupper, innimellom er de såre, men ikke hele tiden. Har fått noen kviser, og det er jo typisk pms da :/ Ganske mye lotion-utflod..eller kanskje mer melkeaktig nå..Uff, jaja..tiden vil vise..men har ikke hatt den følelsen av at jeg er gravid i dag..
Mammapudding Skrevet 21. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2011 11 dpo..hmm..føler meg ikke gravid! Rare pupper fortsatt, men ikke sår som i forrige uke. Litt kvalm i dag også, eller småuggen..ikke direkte kvalm egentlig. Veldig trøtt i dag. Fortsatt forstoppet og murring i magen. Fikk plutselig tykt litt gulaktig slim i morges..men lotion-utflod resten av dagen. Tok en el-test i dag, men den var ikke positiv. Litt sterkere strek enn det var for to dager siden, men ikke så mye..vet jo heller ikke hvordan lh-nivået mitt vanligvis er rett før mensen så har jo egentlig ingen hensikt å teste med el-tester..2 dager igjen så tester jeg..håper fortsatt men syns det virker mer som pms dette :/
Dossa :) Skrevet 21. april 2011 #11 Skrevet 21. april 2011 Ikke mist motet ennå. Så lenge TR holder seg borte er det et håp. Masse lykke til! Sjøl gikk det ikke bra med meg, jeg mistet spiren min. Det endte i en xu. Men vi skal klare det! Vi skal oppleve en positiv g test snart. Klem
Mammapudding Skrevet 21. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. april 2011 Så trist å høre Dossa Håper du får en positiv test snart og som går som det skal! Skal jo ikke ha mensen før på mandag egentlig, så er jo enda noen dager med håp..selv om jeg tester negativt på lørdag til og med, men følte det så sterkt i forrige uke at vi hadde truffet, men den følelsen er blitt litt borte..vet ikke helt hvorfor da Sender deg en god påskeklem
Dossa :) Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 En påskeklem varmer godt :-) Jeg prøver å tenke positivt, men jeg sliter litt merker jeg. Tårene renner når jeg tenker på hva jeg har mistet. Men mine tre gullunger holder meg oppe, de er det kjæreste jeg har og som gir meg god trøst. God påske. Og vettu at du tester positivt etter helga :-)
Dossa :) Skrevet 21. april 2011 #14 Skrevet 21. april 2011 En påskeklem varmer godt :-) Jeg prøver å tenke positivt, men jeg sliter litt merker jeg. Tårene renner når jeg tenker på hva jeg har mistet. Men mine tre gullunger holder meg oppe, de er det kjæreste jeg har og som gir meg god trøst. God påske. Og vettu at du tester positivt etter helga :-)
Dossa :) Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 En påskeklem varmer godt :-) Jeg prøver å tenke positivt, men jeg sliter litt merker jeg. Tårene renner når jeg tenker på hva jeg har mistet. Men mine tre gullunger holder meg oppe, de er det kjæreste jeg har og som gir meg god trøst. God påske. Og vettu at du tester positivt etter helga :-)
Dossa :) Skrevet 21. april 2011 #16 Skrevet 21. april 2011 Jeg trykket bare en gang, henger seg opp ser jeg :-)
Mammapudding Skrevet 21. april 2011 Forfatter #17 Skrevet 21. april 2011 Ja det der skjer støtt og stadig ser jeg Godt at du har tre gull som holder deg oppe, skjønner godt at du er trist etter hva som har skjedd! Håper virkelig det klaffer igjen snart og du får noe å glede deg til Jeg angrer sånn på at jeg ikke kjøpte graviditetstester sammen med el-testene, skulle hatt noen billigtester nå Men tenkte at jeg har en apotektest liggende og da må jeg holde ut lengst mulig for å ikke "sløse" den bort Tester jeg negativt på lørdag så må¨jeg vente helt til tirsdag før jeg få kjøpt ny..og kanskje til onsdag før jeg får testet fordi jeg skal til en annen by på sykehus og da går hele tirsdagen til det antakelig..4 timer kjøring til og 4 timer kjøring fra, i tillegg til legetimen der..men da er nå i alle fall tankene okkupert med andre ting da Men hadde vært fint å få positiv test på lørdag da Har en A1 test og på den står det at den kan vise positiv allerede 7 dager etter befruktningen, så 2 dager før ikm bør det jo vises? Vet jo ikke når det festet seg eventuelt da, kan jo feste seg sent og dermed ikke produsere nok hcg til lørdag..men men..vi får se Har du lyst å fortelle hva som skjedde med deg? xu..er det utenfor livmora?
Mammapudding Skrevet 22. april 2011 Forfatter #18 Skrevet 22. april 2011 12 dpo: Jeg er svak!! Testet i dag..negativt selvsagt Hadde en rar natt, måtte tisse 3 ganger i løpet av natta..og akkurat da jeg holdt på å sovne i går så ble jeg så sinnsykt kvalm at jeg ikke turte å røre meg fordi jeg trodde jeg måtte kaste opp, bare lå klar til å løpe på do hvis det kom. Men så gikk det over igjen etter kanskje 5 minutter. Så jeg tenkte i morges..nå tester jeg! Skulle såååå ønske jeg ikke hadde gjort d! Nå har jeg ingen tester og får ikke testet før tirsdag eller onsdag Prøver å si til meg selv at det er for tidlig, første ikm er jo på mandag, men kan også være på torsdag..har sykluser på mellom 33 og 36 dager. Var oppe 4.30 og tisset og så testet jeg kl.9. Kanskje for tidlig, kanskje for lite konsentrert tiss?? Får håpe helt til mensen kommer.
Frk Hansen Skrevet 22. april 2011 #19 Skrevet 22. april 2011 Flere matbutikker selger g-tester. Jeg har ihvertfall sett det på den nærmeste Meny´en vår. Tror det er A1 også, men litt usikker. Klarer du ikke å skaffe deg en (/flere!) ny(e) i morgen? Skjønner godt at du blir spent med så mange symptomer! Selv har jeg null symptomer for første pp i år - og har IKM dagen etter deg. Tror heller ikke at vi traff på EL denne gangen, så her er håpet ute. Nesten like greit etter noen slitsomme pp´er med mye venting og spenning tidligere. Lykke til
Mammapudding Skrevet 22. april 2011 Forfatter #20 Skrevet 22. april 2011 Kunne kjøpt tester imorgen hvis jeg hadde hatt penger..men pga div rot hos min tidligere jobb så kommer det ikke inn noen penger før over påske Sikkert like greit, har man ingen tester så kan man ikke teste hver dag heller Skikkelig teit også i dag, fikk negativ test i morges og så har jeg vært småkvalm i hele dag Jaja, enten kommer mensen eller så kommer det en positiv test en dag i neste uke..Vanvittig kjedelig å vente da! Lykke til du også Frk Hansen
Frk Hansen Skrevet 23. april 2011 #21 Skrevet 23. april 2011 Hehe - noen ganger er det kanskje like greit å ikke ha anledning til å teste. Jeg har svidd av ganske mange hundrelapper på CB digital, men etter å ha kjøpt et lager med billigstrimler har jeg ikke hatt grunn til å teste en eneste gang. Høres ut som du har "de riktige symptomene" så håper du får positiv test i løpet av uka
Mammapudding Skrevet 23. april 2011 Forfatter #22 Skrevet 23. april 2011 13 dpo: Våknet kvalm :/ Kan det være pms tro? Håper selvsagt ikke det, men tror jeg har vært kvalm før mensen før. Det murrer i magen enda..Forstoppelsen er bedre da. Ganske mye utflod, ikke lenger lotion, men mer vannaktig og så kommer det innimellom litt slim. Det slimet har jeg hatt før mensen før, så det er ikke et godt tegn:( Har kjent litt på tappen denne syklusen, og i går var den så høy at jeg nesten ikke rakk den, og jeg klarte ikke å kjenne noe åpning, så den er lukket og kjentes bøyd innover. Så på den virker det ikke som mensen kommer med det første, men vet ikke hvor tidlig den åpner seg før mensen? Jaja, vi får se..får jo svar i løpet av uka, men syns jeg skulle fått et svar med en gang
Mammapudding Skrevet 24. april 2011 Forfatter #23 Skrevet 24. april 2011 14 dpo: Positiv el-test i morges :-O Må få lagt inn noen aksjer i kveld sånn i tilfelle el ikke var for 2 uker siden men kommer nå! Men håper at det slo ut på graviditet, håper håper håper!! Småkvalm i dag, hard mage (magen begynner å bli plagsom) og rare pupper..litt ømme inn mot armhulen på begge. Litt murring i magen og ganske sinna...akkurat sinne er veldig vanlig for meg før mensen, men får håpe det er gravidhormoner som gjør det denne gangen! I morges sa min datter på 3,5 år at "snart får vi en ordentlig baby mamma"..måtte spørre henne hvordan hun vet det..Men hun sa bare, "fordi jeg vet det!" Håper hun har rett
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 24. april 2011 #24 Skrevet 24. april 2011 Følger spent med her:) Må bare si at dette med ømme pupper inn mot armhulene på en måte hørtes veeeeldig kjent ut! Var akkurat slik jeg hadde det da jeg ble gravid med jenta mi. Ikke kjent det hverken før eller siden:) Så da krysser jeg fingrene for full klaff for dere!
Mammapudding Skrevet 24. april 2011 Forfatter #25 Skrevet 24. april 2011 Takk for det, her krysses det også..gleder meg til å få testet Har ikke kjent denne type ømhet i puppene før, med datteren vår så hadde jeg så vondt i brystvortene at det kjentes ut som om de sto i brann, men det var ikke før jeg var rundt 6 uker på vei da, så flott å høre at du hadde det da du var gravid..alt sånt tar jeg til meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå